A rangos versenyben a 7. helyet szerezte meg, csupán 8 ponttal maradt el a győztes Beverly Hills-i Rodeo Drive mögött. A mezőnyben kiemelkedünk a pénztári kiszolgálás udvariasságában, hiszen ebben a kategóriában az első helyen végeztünk.
A felmérésben 15 ország 16 bevásárló utcája vett részt.
A titkos próbavásárlók a sétálóutca állapotát, vonzerejét mérték fel, olyan kérdésekre keresve választ, mint például hogy voltak-e virágok, tiszták voltak-e a járdák, láttak-e koldusokat, tele voltak-e a szemetesek, volt-e tájékozódást segítő térkép, de természetesen a járókelők hangulata és a rendőrök segítőkészsége sem maradhatott ki a kutatásból. Tesztelték az üzletek színvonalát, az eladás minőségét is, mint pl.: kívülről mennyire voltak vonzóak és könnyen megközelíthetők az üzletek, hogy volt berendezve a kirakat, mennyire voltak készségesek az eladók - kedvesen fogadták-e a vásárlókat vagy megvárakoztatták őket.
Érdekesség, hogy az érdeklődőknek nemcsak közvetlenül a kiszolgálást, hanem a belső körülményeket is értékelniük kellett: milyen hangulat uralkodott a boltban, tiszta volt-e a helyiség, és még a mosdókat is meglátogatták (amennyiben volt), hogy minden részletet megfigyelhessenek.
forrás:B&D ComMedia Kommunikációs Iroda