Közép-Európa egyik legnagyobb kulcsszavas reklám rendszerét üzemeltető cége, az ETARGET felmérést készített a felhasználók tavalyi internetes szokásairól
A Csehországban, Szlovákiában és Magyarországon is önálló internetes társaságként működő ETARGET a mai napig 176 jelentős magyar portállal áll szerződésben, melyeken naponta több mint 13 000 000 reklámlinket jelenít meg. Az ezen oldalakon történt kereséseket a rendszer tárolja.
A 100 leggyakrabban keresett szó listája folyamatos frissítés mellett megtalálható a cég honlapján. 2006-ban a 100 leggyakrabban keresett kifejezések között ismét - mint szinte minden évben - a szexualitással és erotikával kapcsolatos szavak voltak döntő többségben. A 100 top-szóból megközelítőleg 14.600.000 beütés kapcsolódott a bujasághoz!
A szex, pornó és női testrészek mellett ezúttal meglepő módon dobogós helyet foglal el a "gáz" és 7. helyen szerepel a "víz" szó. Megdöbbentő, de úgy tűnik a közüzemi díjak emelésének híre a szex rovására megy!
A 100-as listából egyéb érdekességek is kiderülnek például, hogy az egyedüli szappanopera a Csacska Angyal, az egyetlen együttes a Tokio Hotel, és az egyetlen ország, Horvátország, amit a felhasználók rendszeresen keresnek az adott 176 db portálon.