Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Azt mondják, nagyon szeretjük a testápolókat

- Minden negyedik honfitársunk használ testápoló szereket, átlag feletti a testápoló-fogyasztók aránya a fiatalok körében állítják a szakemberek a GfK Hungária Piackutató Intézet és a Szonda Ipsos közös adatbázisa, a PMX 2005. első féléves adataira hivatkozva.

A GfK Hungária Piackutató Intézet és a Szonda Ipsos által közösen létrehozott adatbázis, a Product Media Index (PMX) 2005. I. féléves adatainak tanúsága szerint ma Magyarországon a 15 éven felüli lakosság mintegy negyede használ rendszeresen testápolót. A testápolók korcsoportonkénti használatát elemezve megállapítható, hogy a 15-39 éves lakosság felülreprezentált a termékcsoport használóinak körében. Ugyanakkor érdekes tény, hogy ez a korosztály elsősorban az alkalmi és átlagos használók körében erős, az intenzív fogyasztók körében megnő a szerepe az 50-59 éves korcsoportnak.

A testápolót használó hölgyek lapfogyasztását vizsgálva, összefüggés mutatható ki a női életmód lapok és a testápoló használat között. Ez azt jelenti, hogy a női életmód lapokat olvasó hölgyek az átlagnál nagyobb arányban használnak testápolót, illetve ugyanez igaz fordítva is, azaz a testápolót használó hölgyek körében az átlagosnál magasabb a női életmód lapok olvasóinak aránya. A fogyasztás intenzitásának vizsgálata alkalmával azonban kiderül, hogy ez az összefüggés elsősorban az alkalmi és átlagos fogyasztókra igaz. Az alkalmi használók, azaz a testápoló készítményeket legkevésbé intenzíven alkalmazók egyébként a többi női témájú lapkategóriát is átlag fölötti arányban olvassák.

A testápolót használó férfiak lapolvasási szokásainak elemzésekor azt a következtetést vonták le a szakemberek, hogy a testápoló használata a férfiak körében a számítástechnikai lapok olvasásának vonatkozásában mutatja a legerősebb összefüggést. A többi, férfiakat érdeklő témákkal foglalkozó lapokhoz képest a rendszeresen ilyen típusú lapot olvasók körében találjuk arányaiban a legtöbb intenzív testápoló-fogyasztót. A sportlapok olvasói között szintén szép számban megtalálhatók az intenzív fogyasztók, míg a férfi életmód magazinok olvasói a testápolót kevésbé intenzíven használók körében képviseltetik magukat az átlagosnál nagyobb arányban.

A testápoló szerek használói az átlagnál elfogadóbbak a reklámokkal szemben, s az átlagnál szórakoztatóbbnak tartják őket. Ők azok, akik az országos átlagnál nagyobb arányban gondolják úgy, hogy a reklámok fontos információkat hordoznak és megkönnyítik a különböző termékek és szolgáltatások közötti választást. Saját bevallásuk szerint a reklámok hatással vannak arra, milyen termékeket használnak.

A testápoló szerek használói körében a teljes lakossághoz képest felülreprezentáltak azok, akik pozitívan ítélik meg a reklámokat (az adatok százalékban kifejezve)

 

További információ:

NetAktív Kommunikációs Ügynökség


Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján

Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján 

Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.
A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig

A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig 

A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?
A körömápolás fontossága a nők életében

A körömápolás fontossága a nők életében 

A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.
Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak

Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak 

Az alvás nem csupán a pihenés eszköze, hanem a szervezet regenerációjának és kiegyensúlyozott működésének alapfeltétele is - mondhatni kulcsfontosságú az egészségünk szempontjából.
Olívaolajjal a női egészségért

Olívaolajjal a női egészségért 

Az olívaolaj a mediterrán konyha egyik jellegzetes alapanyaga, ám nem csak a konyhában vehetjük hasznát. De ne szaladjunk ennyire előre, kezdetnek nézzük meg, miért olyan kedvelt, és milyen hatásai vannak!
A papírtálak széles felhasználási lehetőségei

A papírtálak széles felhasználási lehetőségei 

A papírtálcák, papír leveses tálak és tányérok valamint a sushi tálcák rendkívül népszerűek, ezért a fenntartható vendéglátásra törekvő női vállalkozók is előszeretettel használják. A vendéglátás mellett azonban praktikus megoldást jelentenek a stílusos rendezvények, a catering és az otthoni összejövetelek alkalmával is.

Nők ezreinek ad újra aktív életet a csípőprotézis 

A nők élete gyakran egyenlő a rohanással, azonban az idő múlásával jelentkező különböző ízületi fájdalmak lassabbá, nehezebbé, korlátozottabbá teszik a mozgásukat. A csípőízületi problémák nagyon sok nőt érintenek, főleg a 60 év feletti korosztályt.