A 100%-os magyar tulajdonban lévő, több mint 1 milliárd forintos beruházással létrehozott WoL angol klubhangulatban kínál élményszerű vásárlást a luxuskedvelő hazai és külföldi közönség számára.
A fényűzés világának állított központot Budapesten Somogyi Robert tulajdonos-vezérigazgató, a márkaépítés és protokoll nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező szakértője. A nagyvilágban is példa nélküli World of Luxury-t nemzetközi tapasztalatainak és külföldi kapcsolati tőkéjének köszönhetően teremtette meg, a minőségi értékeket, individuális márkákat kedvelő és vásárló hazai, illetve a (nemcsak hazánkban élő) külföldi közönség számára.
"A WoL vásárlóközönségének nagyobb részét (kb. 70%-át) várhatóan a hazai érdeklődők teszik ki, amelybe beletartoznak a magyar állampolgárok és - kisebb arányban - a Magyarországon élő külföldiek is. A maradék 30%-ot pedig a környező országokból (Szlovénia, Szlovákia, Ausztria) várjuk, de már most vannak komoly érdeklődőink Japánból, Amerikából és Németországból is" - mondta Somogyi Robert.
A ma reggel megnyitott WoL Villa kollekciójában jórészt olyan márkák kaptak helyet, amelyek a világ legelőkelőbb, kis szériákat gyártó és egyedi megoldásokat kínáló manufaktúráiból kerültek ki. A WoL-nál személyes tanácsadókkal történő találkozások és konzultációk előzik meg a vásárlást, amelyek bensőséges, klublégkör hangulatban zajlanak. A felgyorsult világ rohanó tempójával szemben itt egy-egy vásárlás kellemes és élményszerű folyamattá válik. Az igényeknek megfelelő különleges darabok megtalálásához kellő idő áll a vásárló és tanácsadója rendelkezésére, hogy a konzultációkat követően a személyre szabottság is elérje azt a kompromisszummentes tökéletességet, amelyet a kínált márkák már magukban hordoznak.
A diszkrét, szolid eleganciával kísért angol klublégkör biztosítja azt a kivételes vásárlási élményt, amelyhez hasonlóval például private banking szolgáltatás során találkozhat a vásárlóközönség.
A WoL az országimázs részeként is kíván működni: a 20. század eleji nagypolgári stílus és protokoll újbóli meghonosításával Európa luxusközpontjává kíván válni. A World of Luxury épülete diplomáciai rendezvényeknek is helyszínül szolgál majd, ezzel is segítve Magyarország nemzetközi kapcsolatainak erősítését.
A luxusközpontnak egy, a Rózsadombon álló villa ad otthont, amely 1930-ban, neobarokk stílusban épült. Az 1000 négyzetméteres impozáns épületben 7 bemutatószalont alakítottak ki. A 3000 négyzetméteres kertben álló épület pazar körpanorámával rendelkezik, ahonnan Budapest szinte teljes hosszúságában és szélességében látható. A WoL Villát a nagyközönség a München c. Spielberg filmben láthatta már, amelyben az egyik jelenet forgatási helyszíne volt.
Az egész hétvégén át tartó nyitórendezvényen képviselteti magát a magyar gazdasági- és közélet, valamint számos művész, sportoló és diplomata is elfogadta a zártkörű rendezvényre való meghívást. Az angolos klubhangulatot árasztó luxusközpontot a World of Luxury eleganciájához méltóan HMA John Nichols, az Egyesült Királyság magyarországi nagykövete avatta fel.
A megnyitón a jelenlegi különleges kollekciók mellett két elegáns luxusmárka szerepel kiemelt helyen: a Rolls-Royce és a Wellendorff. A Rolls-Royce Motor Cars Ltd. képviseletében Carl Wallner, észak-európai regionális igazgató vett részt a megnyitón.
A WoL Villa kertjében a legújabb Rolls-Royce modell várja a meghívottakat: a 2003-ban bevezetett Phantom hazai bemutatóján a közönség közvetlenül is megtapasztalhatja a Rolls-Royce utolérhetetlen kényelmét, azaz a tradíció és a modern technika egyesítésének tökéletes eredményét. A német Wellendorff család több mint 100 éves ékszermanufaktúrájának darabjai szintén elsőként láthatók Magyarországon: a német kultúrát és a nemzetközi aranyműves hagyományt ötvöző ékszerek bemutatóján Hans Peter Wellendorff, a négygenerációs családi manufaktúra elnöke személyesen kalauzolja a közönséget.
A megnyitó további darabjai közé tartoznak Robbe&Berking, az ezüstművesség páratlan mesterdarabjaiként számon tartott ezüst evőeszközei; a sportos stílus feltalálójának tartott Bogner minőséget, aktivitást és magabiztosságot sugalló ruhái; a 250 éves Fürstenberg porcelánmanufaktúra darabjai, valamint a Sieger dizájner dinasztia stílusvezető termékei, amelyek között a Fürstenberg-együttműködésnek köszönhetően most porcelán is szerepel.
Újabb prémiummárkák és szolgáltatások magyarországi premierjét is tervezi a tulajdonos-vezérigazgató. Változatos rendezvényeken keresztül mutatják majd be a hónap fókusztermékeit és márkáit: idén debütál még a WoL-nál a Korloff világhírű gyémántjaival, és a világ egyik legprecízebb és legmegbízhatóbb óráit gyártó Jaquet Droz órásmanufaktúra is.
"A következő öt évben további 5 exkluzív órát, 6 órásmanufaktúra termékét, és 12 darab lifestyle márkát tervezünk bemutatni. Szeptemberben a külföldi borok estje és a szivarest után kulináris túrára hívjuk ínyenc vendégeinket, ahol a különleges falatokat a legújabb BMW modellek 'fűszerezik' majd" - ismertette a jövő várható kínálatát Somogyi Robert.