Kohn hangsúlyozta, hogy a Playboy 66 éves történetében az állandóságot a szólásszabadság melletti elkötelezettség, a tabuk megdöntése jelentette, a lap igyekezett segíteni közönségét a szexualitásuk megélésében és örömszerzésre törekedett. Kohn hozzáfűzte, hogy jövőre a digitális tartalom és új fogyasztói termékek bevezetése mellett friss és innovatív nyomtatott termékeket, többek között különkiadásokat hoznak vissza különféle új formákban. Leszögezte, hogy teljesen nem szakítanak a nyomtatott formátummal, mivel ez része a magazin lényegének. A Playboy tavaly váltott negyedévi megjelenésre, korábban évente hat száma jelent meg.
Míg Kelet lányai sorban állnak a plasztikai sebésznél a hőn áhított kerek szemekért, addig mi európaiak sokszor irigykedve tekintünk hamvas tiszta bőrükre. A receptet igazándiból megtanulni nem lehet, de néhány hozzávalót ellesni igen. Íme a csodák birodalma!