A Budai Egészségközpontban 40 szakterülethez tartozó betegeket látnak el. A mintegy 150 orvos számos tudományos elismerés birtokosa, ami már eleve garancia a magas színvonalú ellátásra. Kiss András marketing és kommunikációs igazgató azonban mégsem csak ebben látja az intézmény megbecsültségének zálogát.
- Az egészségügy egy bizalmi dolog. Nálunk pedig a páciens érdeke az első. Mindenkit egyenként megkérdezünk arról, hogy mennyire elégedett egy-egy szolgáltatással. De nemcsak megkérdezzük, meg is fogadjuk a tanácsaikat! Így fejlesztettük honlapunkat, és ma már természetes, hogy online jelentkezhetnek be a betegek. Ugyancsak a páciensek kérésére bővítettük a rendelési időt. Több újság került a várótérbe, és már a beteghívó is mindenütt jól látható.
A 15 éve működő intézet egyre népszerűbb. Betegeik általában a felső középosztályból kerülnek ki. Már rég nem „divat” az egykori, kiszolgáltatottságra épített orvos-doktor viszony – mondta Kiss András.
- Felnőtt egy generáció, amelyik már komoly szolgáltatásként tekint az egészségügyre. Partnereinknek nem kell várnia, gyakorlatilag mindenféle diagnosztikai vizsgálatot el tudunk végezni, amihez megvannak a korszerű berendezések, műszerek. A páciens megnézi a már vagy 10 éve teljesen nyilvános árlistát, mindenről számlát kap, és mindezt úgy, hogy egy percet sem kell hiányoznia a munkahelyéről. Orvos és beteg közt teljes az őszinteség, a partneri összhang.
A klinika új szolgáltatásokkal bővítette prevenciós palettáját. Mára Magyarország egyik legnagyobb menedzserszűrőjévé vált. Évente legalább négyezer páciensük kerül ki ebből a körből. Mintegy 200 céggel állnak üzleti kapcsolatban, köztük olyanokkal is, mint az Erste Bank, az SAP és a MOL – tette hozzá a Budai Egészségközpont marketing és kommunikációs igazgatója.