Gyermekkorunkban természetes, hogy naponta számtalanszor szajkózzuk anyukánknak, “szeretlek”! Felnőttként azonban már egyre kevesebbszer tesszük ezt – amit persze az anyák bánnak a legjobban. Ezen szeretne változtatni a KLM új, szemléletformáló kampányával. A légitársaság célja, hogy az emberek merjék kifejezni érzelmeiket azok iránt, akik igazán fontosak számukra. A királyi csapat most arra ösztönzi utazóit, ha megérkeznek valahova, hívják fel édesanyjukat, és mondják el neki bátran, hogy szeretik őt!

A holland légitársaság felhívása értelmében az érdeklődők a cég Facebook oldalán a #szeretlekanyu hashtaggel kommentben fogadhatják meg, hogy mostantól többet mondják édesanyjuknak ezt a méltatlanul elfeledett szót. A fogadalommal akár nyerhetnek is, hiszen a hozzászólók között két amszterdami retúr repülőjegyet sorsolnak ki!
A játék május 28-ig tart, ezt követően sorsolják ki a szerencsés nyertest, aki remélhetőleg édesanyját viszi majd magával az amszterdami utazásra! Ha te lennél a szerencsés, akkor ezt feltétlenül el kell olvasnod, hogy légiesen "képben legyél"!