Végeredményben sok esetben akár együtt végzik a házimunkát, beleértve ebbe az ételek elkészítését is. Ám vannak olyan napok, amikor jobb ezt inkább másra bízni, például egy megbízható étterem szakácsára. A rendelés ma már olyan opció, amivel sokan élnek, mivel könnyű és gyors módja az étkezések lebonyolításának.
A legjobb ötlet pedig olyan helyről rendelni, amely a Rillgo Éttermi Rendszer szoftverét használja, hiszen profi működése a megrendelők elégedettségét is növeli. Ha éppen szeretnék tudni, hogy mikor készüljenek a vacsoraasztalhoz ülni, az értesítéseken keresztül nyomon tudják követni a rendelés állapotát és a futár helyzetét is.
A finom étel pozitív élményekkel érkezik
Ha tehát az említett vendéglátó szoftver az étterem társa a munkafolyamatok során, akkor a vevő valós időben követheti általa, hogy éppen merre jár a futár, aki kiszállítja a megrendelést. Arról is tájékoztat, hogy mikor fog megérkezni az ízletes ennivaló, aminek a megrendelése is rendkívül egyszerűen történt meg.
Vége azoknak a helyzeteknek, amikor késik az étel vagy egyáltalán nem érkezik meg, és senki nem tud pontos információkkal szolgálni a megrendelőnek. Ő pedig jogosan háborodik fel, hiszen számított rá, hogy ennivaló kerül az asztalára, netán a vendégei elé, és nem volt B terve.
A rendszer segítségével nyomon lehet követni minden részletet a megrendelés folyamatában, beleértve a futár hollétét is. Ez a funkció nem véletlenül a vevők kedvence, ám a Rillgo Éttermi Rendszer ezenkívül is sok más előnyt biztosít.
A visszajelzések sokat elmondanak az üzletről
Ahogy megérkezik a futár, a megrendelő máris értékelést készíthet akár róla is, de a kiszállítást, annak idejét, valamint az étel minőségét is véleményezheti. Ezek az értékelések aztán remek alapot biztosítanak a vállalkozás számára abban a tekintetben, hogy feltérképezzék, hol csúszhatott be esetlegesen hiba. Így ezek alapján fejleszteni lehet a szolgáltatás színvonalát, ki lehet küszöbölni a felmerülő hibákat. Az értékelések csak az étterem számára láthatók, amelyek a vevők őszinte véleményét tükrözik.
A kommunikációt is rá lehet bízni a modern technológiára
A Customer Care funkció a rendelés állapotának változásairól küld automatikus értesítéseket a vevőnek, akinek így otthonában is maximális kiszolgálásban lehet része. A Rillgo Éttermi Rendszer tehát a kommunikációt is átveszi Ön helyett, teljeskörűen ellátja ezeket a feladatokat is.
Elmondható tehát, hogy egy ilyen profi vendéglátó szoftver segítségével gyorsabbá és átláthatóbbá válik a kiszállítás, valamint valós időben kapnak pontos információt a felek. Ez a megrendelők és az étterem szempontjából is előnyös. A pozitív vendégélmény pedig minden bizonnyal visszatérő vásárlókat generál a megrendelőkből.