Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Magyar fiatalok sikere Párizsban

"Legyél termékmenedzser, dolgozz együtt egy reklámügynökséggel, alkoss új termékeket, valósítsd meg az ötletedet és utazd be akár a világot is!"

Három fiatal, magyar egyetemista lány megtette, sőt még ennél is többet ért el: öt kontinens 32 országából érkezett résztvevő közül a L'Oréal rangos nemzetközi marketingversenyén különdíjban részesültek egyedi látásmódjukért és kreativitásukért.

Csillag Zsuzsanna, Kövesi Zsófia és Majoros Evelin már bizonyítottak tavaly a Magyar Diákreklámversenyen, ahol a marketing és kommunikációs hallgatókként megmérették magukat a reklámszakmában. A verseny során a lányok egy komplex esettanulmány elkészítésével bizonyították felkészültségüket a szakemberekből álló zsűri és a reklámszakma előtt. Ezen a versenyen elért első helyezés indította el a Corvinus Egyetem marketing szakirányon tanuló lányokat a L'Oréal Brandstorm versenyének világába.

A feladat nem volt egyszerű, a L'Oréal luxusmárkájának, a Lancome-nak kétéves globális marketing-stratégiáját kellett összehozni. "Míg Zsófi a piackutatásért, addig Zsuzsi a termékfejlesztésért felelt, én a marketing-kommunikáció irányvonalait határoztam meg. De mindenben segítettek a L'Oréal munkatársai és ügynöksége, a Publicis."- vázolja a csapat munkamegosztását Evelin.

A lelkesedés mellett az egyetemen megszerzett elméleti tudás segített megnyerni a nemzeti döntőt, ahol idén a Budapesti Corvinus Egyetem mellett a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Pécsi Tudományegyetem diákjai versengtek.

"A magyarországi verseny megnyerése után következett a párizsi nemzetközi döntő, amire nagyon izgatottan készültünk." - meséli Kövesi Zsófia. A magyar nemzeti döntőről ugyanis ők jutottak tovább, ők képviselték Magyarországot 32 ország 4400 diákja között a Párizsban, június 15.-én, a Musée de l'Homme-ban megrendezett döntőn. A zsűri tagjai a L'Oréal felsővezetői voltak: Jean-Paul Agon, elnök-vezérigazgató, a luxustermékekért felelős alelnök Marc Menesguen, az emberi erőforrásokért felelős alelnök Geoff Skinsgley, a Lancőme International ügyvezető igazgatója, Odile Roujol és a Publicis nemzetközi reklámügynökség vezérigazgatója, Maurice Levy.

A nemzetközi döntőn az első helyen a Koreai Egyetem és a párizsi L'Institut d'Etudes Politiques hallgatóiból álló csapatok végeztek. Második helyezettek a milánói Bocconi Egyetem diákjai, míg a dobogó harmadik fokára a chilei Katolikus Egyetem tanulói állhattak. A magyar csapat kommunikációs különdíjban részesült a Publicis reklámügynökségtől, amelyet idén először osztottak ki a magyarok egyedi látásmódjáért és kommunikációs megoldásaikért.

"A lányok fantasztikus eredménye is azt bizonyítja, hogy ez a verseny kiváló tapasztalatszerzési lehetőséget kínál a fiataloknak évről-évre a marketing területén" - állítja büszkén Ránky Katalin, a L'Oréal Magyarország vezérigazgatója. 

"Habár nem mi nyertünk, de a különdíj megerősített bennünket abban, hogy később a marketing világában szeretnénk érvényesülni. Rengeteget dolgoztunk és igen sok  tapasztalatot szereztünk, mindenképpen megérte végigcsinálni." - összegzik tapasztalataikat a magyar résztvevők.

A L'Oréal Brandstorm versenyről

A L'Oréal Brandstorm egy rangos nemzetközi kreatív marketing verseny, amely 1993-ban indult Franciaországban. Az elmúlt 13 év alatt világszerte körülbelül 14300 diák vett részt benne. Tavaly a világ 176 egyeteméről 4000 résztvevő próbálta ki magát a marketing világában. A L'Oréal Brandstorm azonban több mint egy üzleti játék, hiszen a verseny lehetőséget ad, hogy a résztvevők négy hónapon keresztül kipróbálhatják magukat termékmenedzserként, megalkothatnak egy új termékcsoportot együttműködve a L'Oréal csapatával és egy reklámügynökséggel. 2006-ban öt kontinens 32 országa vett részt az izgalmas, fiatalok számára megrendezett marketing versenyben, amelynek idei témája a L'Oréal luxus márkája, a Lancome Body-care volt. A nemzeti döntőket követően a nemzetközi döntő Párizsban került megrendezésre. A L'Oréal számára már évek óta kulcsfontosságú stratégiai eszköz, hogy támogassa a fiatal tehetségeket: segít a tapasztalat-szerzésben, abban, hogy lehet elfogadtatni másokkal az ötleteket, hogyan lehet okosan kompromisszumot kötni, és hogyan lehet a kreativitást egy sikeres csapat tagjaként fejleszteni. További információ: www.loreal.hu és www.brandstorm.loreal.hu.


Tippek a fáradtság leküzdésére és az energiaszint fenntartására

Tippek a fáradtság leküzdésére és az energiaszint fenntartására 

A fáradtság szinte mindenkit utolér időnként – legyen szó stresszes munkanapokról, kevés alvásról vagy egyszerűen arról, hogy túl sok minden történik körülöttünk. Ilyenkor hajlamosak vagyunk a gyors megoldásokat keresni, például még egy kávét inni vagy édességhez nyúlni, de ezek hatása rövid ideig tart.
Mit érdemes tudni a kábítószerrel kapcsolatos felelősségről?

Mit érdemes tudni a kábítószerrel kapcsolatos felelősségről? 

A legtöbb állam tiltja a kábítószerekkel kapcsolatos bármilyen magatartást, viszont országonként változik a kábítószer birtoklására vonatkozó szabályozás és annak büntetése. A kábítószerek büntetőpolitikai megfontolásai nagyon hasonlók az európai országokban, így Magyarországon is.
A tranexámsav titka: hogyan érhetünk el ragyogó bőrt?

A tranexámsav titka: hogyan érhetünk el ragyogó bőrt? 

Felmerült benned már az a kérdés, mi lehet az a különleges összetevő, ami segíthet eltüntetni a bőrön meglévő pigmentfoltokat, napbarnított foltokat vagy akár a pattanások után fennmaradó makacs nyomokat?
A jövő a rollerek biztonságos használatáé!

A jövő a rollerek biztonságos használatáé! 

A huszonegyedik század városi közlekedése forradalmi változásokon ment keresztül az elmúlt években, és ebben központi szerepet járszik a roller. Ami egykor csak gyermekjáték volt, mára a mikromobilitás szimbólumává vált, különösen az elektromos meghajtású változatok elterjedésének köszönhetően.
 A zöld szállítási megoldások reneszánsza

A zöld szállítási megoldások reneszánsza 

Eszedbe jutott már, hogy mennyire hatékony egy biciklis futárszolgálat a városi közlekedésben? A nagyvárosokban, mint Budapest, egyre népszerűbbek azok a futárok, akik kerékpárral oldják meg a csomagszállítást, hiszen a lüktető forgalomban gyorsabban célba érnek, és még a környezetet is kímélik. Mi áll ennek a trendnek a hátterében, és milyen előnyöket kínálnak ezek a szolgáltatások?
Testmozgás és mesevilág – a gyermek mindennapjai

Testmozgás és mesevilág – a gyermek mindennapjai 

A gyerekek világa játékkal, kíváncsisággal és felfedezésekkel van tele: itt az aktivitás és a mesevilág olyan elemek, melyek nemcsak fejlesztik a kicsik képességeit, hanem tartalmasabbá, boldogabbá is teszik a mindennapjaikat.
A családközpontú ellátás és a betegbiztonság a szülészet alapja

A családközpontú ellátás és a betegbiztonság a szülészet alapja 

A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van.
Ezek a leggyakoribb allergének a kutyatápokban – kerüld őket!

Ezek a leggyakoribb allergének a kutyatápokban – kerüld őket! 

A kutyák táplálékallergiái egyre gyakoribb problémát jelentenek a gazdik számára.
Ayurvéda az élet tudománya: egészség és harmónia az ősi tanításokkal

Ayurvéda az élet tudománya: egészség és harmónia az ősi tanításokkal 

Az ayurvéda több ezer éves bölcsessége sokak számára még ismeretlen, pedig ez a gyakorlat Indiából egészen napjainkig fennmaradt és elterjedt.
A rendszeres infraszaunázás jótékony hatásai

A rendszeres infraszaunázás jótékony hatásai 

Az ép testben ép lélek mondás talán sosem volt aktuálisabb, mint napjainkban.