Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Magyar fiatalok sikere Párizsban

"Legyél termékmenedzser, dolgozz együtt egy reklámügynökséggel, alkoss új termékeket, valósítsd meg az ötletedet és utazd be akár a világot is!"

Három fiatal, magyar egyetemista lány megtette, sőt még ennél is többet ért el: öt kontinens 32 országából érkezett résztvevő közül a L'Oréal rangos nemzetközi marketingversenyén különdíjban részesültek egyedi látásmódjukért és kreativitásukért.

Csillag Zsuzsanna, Kövesi Zsófia és Majoros Evelin már bizonyítottak tavaly a Magyar Diákreklámversenyen, ahol a marketing és kommunikációs hallgatókként megmérették magukat a reklámszakmában. A verseny során a lányok egy komplex esettanulmány elkészítésével bizonyították felkészültségüket a szakemberekből álló zsűri és a reklámszakma előtt. Ezen a versenyen elért első helyezés indította el a Corvinus Egyetem marketing szakirányon tanuló lányokat a L'Oréal Brandstorm versenyének világába.

A feladat nem volt egyszerű, a L'Oréal luxusmárkájának, a Lancome-nak kétéves globális marketing-stratégiáját kellett összehozni. "Míg Zsófi a piackutatásért, addig Zsuzsi a termékfejlesztésért felelt, én a marketing-kommunikáció irányvonalait határoztam meg. De mindenben segítettek a L'Oréal munkatársai és ügynöksége, a Publicis."- vázolja a csapat munkamegosztását Evelin.

A lelkesedés mellett az egyetemen megszerzett elméleti tudás segített megnyerni a nemzeti döntőt, ahol idén a Budapesti Corvinus Egyetem mellett a Budapesti Gazdasági Főiskola és a Pécsi Tudományegyetem diákjai versengtek.

"A magyarországi verseny megnyerése után következett a párizsi nemzetközi döntő, amire nagyon izgatottan készültünk." - meséli Kövesi Zsófia. A magyar nemzeti döntőről ugyanis ők jutottak tovább, ők képviselték Magyarországot 32 ország 4400 diákja között a Párizsban, június 15.-én, a Musée de l'Homme-ban megrendezett döntőn. A zsűri tagjai a L'Oréal felsővezetői voltak: Jean-Paul Agon, elnök-vezérigazgató, a luxustermékekért felelős alelnök Marc Menesguen, az emberi erőforrásokért felelős alelnök Geoff Skinsgley, a Lancőme International ügyvezető igazgatója, Odile Roujol és a Publicis nemzetközi reklámügynökség vezérigazgatója, Maurice Levy.

A nemzetközi döntőn az első helyen a Koreai Egyetem és a párizsi L'Institut d'Etudes Politiques hallgatóiból álló csapatok végeztek. Második helyezettek a milánói Bocconi Egyetem diákjai, míg a dobogó harmadik fokára a chilei Katolikus Egyetem tanulói állhattak. A magyar csapat kommunikációs különdíjban részesült a Publicis reklámügynökségtől, amelyet idén először osztottak ki a magyarok egyedi látásmódjáért és kommunikációs megoldásaikért.

"A lányok fantasztikus eredménye is azt bizonyítja, hogy ez a verseny kiváló tapasztalatszerzési lehetőséget kínál a fiataloknak évről-évre a marketing területén" - állítja büszkén Ránky Katalin, a L'Oréal Magyarország vezérigazgatója. 

"Habár nem mi nyertünk, de a különdíj megerősített bennünket abban, hogy később a marketing világában szeretnénk érvényesülni. Rengeteget dolgoztunk és igen sok  tapasztalatot szereztünk, mindenképpen megérte végigcsinálni." - összegzik tapasztalataikat a magyar résztvevők.

A L'Oréal Brandstorm versenyről

A L'Oréal Brandstorm egy rangos nemzetközi kreatív marketing verseny, amely 1993-ban indult Franciaországban. Az elmúlt 13 év alatt világszerte körülbelül 14300 diák vett részt benne. Tavaly a világ 176 egyeteméről 4000 résztvevő próbálta ki magát a marketing világában. A L'Oréal Brandstorm azonban több mint egy üzleti játék, hiszen a verseny lehetőséget ad, hogy a résztvevők négy hónapon keresztül kipróbálhatják magukat termékmenedzserként, megalkothatnak egy új termékcsoportot együttműködve a L'Oréal csapatával és egy reklámügynökséggel. 2006-ban öt kontinens 32 országa vett részt az izgalmas, fiatalok számára megrendezett marketing versenyben, amelynek idei témája a L'Oréal luxus márkája, a Lancome Body-care volt. A nemzeti döntőket követően a nemzetközi döntő Párizsban került megrendezésre. A L'Oréal számára már évek óta kulcsfontosságú stratégiai eszköz, hogy támogassa a fiatal tehetségeket: segít a tapasztalat-szerzésben, abban, hogy lehet elfogadtatni másokkal az ötleteket, hogyan lehet okosan kompromisszumot kötni, és hogyan lehet a kreativitást egy sikeres csapat tagjaként fejleszteni. További információ: www.loreal.hu és www.brandstorm.loreal.hu.


Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján

Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján 

Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.
A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig

A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig 

A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?
A körömápolás fontossága a nők életében

A körömápolás fontossága a nők életében 

A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.
Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak

Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak 

Az alvás nem csupán a pihenés eszköze, hanem a szervezet regenerációjának és kiegyensúlyozott működésének alapfeltétele is - mondhatni kulcsfontosságú az egészségünk szempontjából.
Olívaolajjal a női egészségért

Olívaolajjal a női egészségért 

Az olívaolaj a mediterrán konyha egyik jellegzetes alapanyaga, ám nem csak a konyhában vehetjük hasznát. De ne szaladjunk ennyire előre, kezdetnek nézzük meg, miért olyan kedvelt, és milyen hatásai vannak!
A papírtálak széles felhasználási lehetőségei

A papírtálak széles felhasználási lehetőségei 

A papírtálcák, papír leveses tálak és tányérok valamint a sushi tálcák rendkívül népszerűek, ezért a fenntartható vendéglátásra törekvő női vállalkozók is előszeretettel használják. A vendéglátás mellett azonban praktikus megoldást jelentenek a stílusos rendezvények, a catering és az otthoni összejövetelek alkalmával is.

Nők ezreinek ad újra aktív életet a csípőprotézis 

A nők élete gyakran egyenlő a rohanással, azonban az idő múlásával jelentkező különböző ízületi fájdalmak lassabbá, nehezebbé, korlátozottabbá teszik a mozgásukat. A csípőízületi problémák nagyon sok nőt érintenek, főleg a 60 év feletti korosztályt.