Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Magyarország divatba jön újra!

A Canon Europe - a képalkotási eljárások vezető vállalata - új, nagyszabású projektet indított Európa 17 országában. A "We Speak Image" divattervezési kampány keretében országonként egy-egy neves divattervező kapott felkérést arra, hogy a beérkezett fotók alapján olyan divatkollekciót hozzon létre, amelyben az adott ország nemzeti jellege érvényesül. A magyar kollekció megtervezésével Vágó Rékát és a Bodza-csoportot bízták meg.

Magyarország a képek nyelvén

A Canon második éve szponzorálja a londoni, a párizsi és a milánói divatheteket, és idén ünnepli európai megjelenésének 50. évfordulóját.

A két eseménysorozat kapcsán a Canon "We Speak Image" címmel új kampányt indított. A fényképezés kedvelői egy megadott weboldalra tölthetik fel legkreatívabb és "legikonszerűbb" képeiket 2007. július 20-ig. A szervezők olyan képeket várnak, amelyek leginkább tükrözik az ország szellemiségét, sajátosságait és jellegzetességeit. A pályázat részleteit egy önálló, külön erre a célra kialakított - magyar nyelven is használható - weboldalon ismerhetik meg az érdeklődők:

www.canon-europe.com/wespeakimage

Minél megnyerőbb, annál nyerőbb

A Canon a 17 európai országban minden egyes feltöltött kép után adományt utal át a Vöröskereszt helyi szervezeteinek. . A pénzügyi támogatás mellett a felkért divattervezők által (kizárólag a "We Speak Image" projektre) készített divatcikkek és kiegészítők értékesítéséből származó bevétel is a Vöröskereszt fiatalokat támogató európai programjait fogja segíteni.

Az innovatív, új technológiával kifejlesztett weboldal nemcsak a fotók feltöltésére és megtekintésére szolgál. Az oldal látogatóiból interaktív közösségek is kialakulhatnak. A regisztrált érdeklődők és pályázók megtekinthetik egymás képeit, létrehozhatnak ún. "hangulati közösségeket" is, és természetesen kedvenc fotóikra is szavazhatnak. Minden héten eredményhirdetés! A legnépszerűbb képek készítőit minden országban egy divatos Digital IXUS 70 fényképezőgéppel díjazza a Canon!

Testre szabott országkép

Az egyes országok legnépszerűbb és legkreatívabb képeit egy-egy kiemelkedő divattervező kapja meg (többek között a magyar Vágó Réka, a brit Matthew Williamson, illetve az olasz Elio Fiorucci), aki a képeket inspiratív kiindulópontként felhasználva, a Canon legkorszerűbb képalkotó eszközeinek segítségével megtervezi az adott ország nemzeti divatkollekcióját. Az így elkészült ruhakölteményeket, és a mindennapok során is viselhető modelleket a londoni, a milánói és a párizsi divatheteken is bemutatja a Canon. A divat iránt érdeklődő nagyközönség szeptembertől kiállításokon és egyéb rangos eseményeken tekintheti meg a teljes kollekciót egész Európában.

Technika és kreativitás

James Leipnik, a Canon Europe kommunikációért és vállalati kapcsolatokért felelős vezetője a kampány indításakor elmondta: "- A Canon felismerte a kreatív képek erejét, ugyanúgy, mint a divatvilág képviselői. Számunkra a kép minden! Fényképezési, nyomtatási és színkezelési eljárásainkat a neves és feltörekvő divattervezők Európa minden táján használják a tervezési folyamatok kreatív részeként - ez a tény egyre inkább nyomon követhető, hiszen szinte valószínűtlen pillanatokat és művészi kifejezési formákat örökítenek meg eszközeink segítségével."

 " A Canon célkitűzései közé tartozik a kreativitás ösztönzése. Mindenki kezébe jól használható eszközöket igyekszik adni, függetlenül attól, hogy professzionális vagy lelkes amatőr képalkotóról van-e szó. A "We Speak Image" divatkampány Európa vezető divattervezőinek valamint amatőr és profi fotósainak kreativitását ötvözi majd, így együtt ünnepelhetjük Európa sokszínűségét, és csodálhatjuk meg alkotóinak stílusérzékét. Mindenkit arra bátorítok, hogy fényképezőgépével örökítse meg országa jellemző képeit, vegyen részt a pályázaton, és segítsen pénzügyi támogatást nyújtani a nehézségekkel küzdő fiataloknak Európa-szerte."

 A divat most is új arcát mutatja meg

A "We Speak Image" divattervezési kampány a Canon tavalyi, rendkívül sikeres "The Other Side of Fashion" (A divat másik oldalán) elnevezésű projektjét követi, amelynek eredményeként a Canon több százezer euróval támogathatta a Vöröskeresztet. Az akkori projekt keretében a világ legbefolyásosabb divatszemélyiségei közül százat kértek fel arra, hogy a bennfentes szemével készítsenek fotókat a nemzetközi divat kulisszatitkairól. Az eredmény egy olyan fényképgyűjtemény lett, amelyet Londonban látványos külsőségek között, híres személyiségek részvételével bocsátott útjára a Canon, és amelyet később Európa-szerte egy különleges kiállítású magazinban, valamint nyilvános kiállításokon tekinthetett meg a közönség.

Forrás: Canon Hungária Kft.


6 egyszerű tipp lakásból házba költözéshez

6 egyszerű tipp lakásból házba költözéshez 

Nőként sokat kombinálunk, ami időnként bosszantó, de néha nem is rossz szokás. Kiváltképp akkor, ha olyan szituáció előtt állunk, mint egy lakásból való költözés az új családi házba.
Hogyan őrizd meg bőröd frissességét a nyári hónapokban?

Hogyan őrizd meg bőröd frissességét a nyári hónapokban? 

Amikor a meleg napokon pihenni indulunk, mindenki szeretné a legjobb formáját hozni, és ebben a bőrünk ápolása különösen fontos szerepet kap.
Viszkok Fruzsi tippje: tartós szőrtelenítés otthon is

Viszkok Fruzsi tippje: tartós szőrtelenítés otthon is 

Az otthoni tartós szőrtelenítés egyre népszerűbb megoldás azok körében, akik szeretnének hosszú távon megszabadulni a nem kívánt szőrszálaktól anélkül, hogy időt és pénzt áldoznának drága szalonkezelésekre.
Hogyan rendezd be a hálószobád, hogy valódi pihenőszigetté váljon?

Hogyan rendezd be a hálószobád, hogy valódi pihenőszigetté váljon? 

A hálószoba sokkal több, mint egy hely, ahová aludni járunk. Ez az otthon legintimebb tere, ahol kikapcsolódunk, megpihenünk, és új energiával töltődünk fel. Éppen ezért fontos, hogy a berendezése ne csak ízléses, hanem funkcionális és kényelmes is legyen. Cikkünkben összegyűjtöttük a legfontosabb szempontokat, hogy a hálószobád ne csak szép, hanem élhető és nyugodt tér is legyen.
Hogyan szoktasd hozzá kutyádat a szobakennelhez?

Hogyan szoktasd hozzá kutyádat a szobakennelhez? 

A szobakennel sok gazdi fejében még mindig a „bezárás” fogalmával él együtt, pedig valójában épp az ellenkezője: egy jól bevezetett kennel nyugalmat, stabilitást és biztonságot ad a kutyádnak.
Így lesz stresszmentes az ételrendelés

Így lesz stresszmentes az ételrendelés 

Nőként nem mindig könnyű helytállni a mindennapokban, hiszen a munkahely mellett többnyire rájuk hárul a háztartás vezetése, a főzés és a gyereknevelés is.
Ne hagyd az utolsó pillanatra: így hozd formába a kertet nyárra

Ne hagyd az utolsó pillanatra: így hozd formába a kertet nyárra 

Amint megérkezik a tavasz, a kert újra életre kel, de csak akkor, ha mi is készen állunk rá.
Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.