Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Magyarország divatba jön újra!

A Canon Europe - a képalkotási eljárások vezető vállalata - új, nagyszabású projektet indított Európa 17 országában. A "We Speak Image" divattervezési kampány keretében országonként egy-egy neves divattervező kapott felkérést arra, hogy a beérkezett fotók alapján olyan divatkollekciót hozzon létre, amelyben az adott ország nemzeti jellege érvényesül. A magyar kollekció megtervezésével Vágó Rékát és a Bodza-csoportot bízták meg.

Magyarország a képek nyelvén

A Canon második éve szponzorálja a londoni, a párizsi és a milánói divatheteket, és idén ünnepli európai megjelenésének 50. évfordulóját.

A két eseménysorozat kapcsán a Canon "We Speak Image" címmel új kampányt indított. A fényképezés kedvelői egy megadott weboldalra tölthetik fel legkreatívabb és "legikonszerűbb" képeiket 2007. július 20-ig. A szervezők olyan képeket várnak, amelyek leginkább tükrözik az ország szellemiségét, sajátosságait és jellegzetességeit. A pályázat részleteit egy önálló, külön erre a célra kialakított - magyar nyelven is használható - weboldalon ismerhetik meg az érdeklődők:

www.canon-europe.com/wespeakimage

Minél megnyerőbb, annál nyerőbb

A Canon a 17 európai országban minden egyes feltöltött kép után adományt utal át a Vöröskereszt helyi szervezeteinek. . A pénzügyi támogatás mellett a felkért divattervezők által (kizárólag a "We Speak Image" projektre) készített divatcikkek és kiegészítők értékesítéséből származó bevétel is a Vöröskereszt fiatalokat támogató európai programjait fogja segíteni.

Az innovatív, új technológiával kifejlesztett weboldal nemcsak a fotók feltöltésére és megtekintésére szolgál. Az oldal látogatóiból interaktív közösségek is kialakulhatnak. A regisztrált érdeklődők és pályázók megtekinthetik egymás képeit, létrehozhatnak ún. "hangulati közösségeket" is, és természetesen kedvenc fotóikra is szavazhatnak. Minden héten eredményhirdetés! A legnépszerűbb képek készítőit minden országban egy divatos Digital IXUS 70 fényképezőgéppel díjazza a Canon!

Testre szabott országkép

Az egyes országok legnépszerűbb és legkreatívabb képeit egy-egy kiemelkedő divattervező kapja meg (többek között a magyar Vágó Réka, a brit Matthew Williamson, illetve az olasz Elio Fiorucci), aki a képeket inspiratív kiindulópontként felhasználva, a Canon legkorszerűbb képalkotó eszközeinek segítségével megtervezi az adott ország nemzeti divatkollekcióját. Az így elkészült ruhakölteményeket, és a mindennapok során is viselhető modelleket a londoni, a milánói és a párizsi divatheteken is bemutatja a Canon. A divat iránt érdeklődő nagyközönség szeptembertől kiállításokon és egyéb rangos eseményeken tekintheti meg a teljes kollekciót egész Európában.

Technika és kreativitás

James Leipnik, a Canon Europe kommunikációért és vállalati kapcsolatokért felelős vezetője a kampány indításakor elmondta: "- A Canon felismerte a kreatív képek erejét, ugyanúgy, mint a divatvilág képviselői. Számunkra a kép minden! Fényképezési, nyomtatási és színkezelési eljárásainkat a neves és feltörekvő divattervezők Európa minden táján használják a tervezési folyamatok kreatív részeként - ez a tény egyre inkább nyomon követhető, hiszen szinte valószínűtlen pillanatokat és művészi kifejezési formákat örökítenek meg eszközeink segítségével."

 " A Canon célkitűzései közé tartozik a kreativitás ösztönzése. Mindenki kezébe jól használható eszközöket igyekszik adni, függetlenül attól, hogy professzionális vagy lelkes amatőr képalkotóról van-e szó. A "We Speak Image" divatkampány Európa vezető divattervezőinek valamint amatőr és profi fotósainak kreativitását ötvözi majd, így együtt ünnepelhetjük Európa sokszínűségét, és csodálhatjuk meg alkotóinak stílusérzékét. Mindenkit arra bátorítok, hogy fényképezőgépével örökítse meg országa jellemző képeit, vegyen részt a pályázaton, és segítsen pénzügyi támogatást nyújtani a nehézségekkel küzdő fiataloknak Európa-szerte."

 A divat most is új arcát mutatja meg

A "We Speak Image" divattervezési kampány a Canon tavalyi, rendkívül sikeres "The Other Side of Fashion" (A divat másik oldalán) elnevezésű projektjét követi, amelynek eredményeként a Canon több százezer euróval támogathatta a Vöröskeresztet. Az akkori projekt keretében a világ legbefolyásosabb divatszemélyiségei közül százat kértek fel arra, hogy a bennfentes szemével készítsenek fotókat a nemzetközi divat kulisszatitkairól. Az eredmény egy olyan fényképgyűjtemény lett, amelyet Londonban látványos külsőségek között, híres személyiségek részvételével bocsátott útjára a Canon, és amelyet később Európa-szerte egy különleges kiállítású magazinban, valamint nyilvános kiállításokon tekinthetett meg a közönség.

Forrás: Canon Hungária Kft.


Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján

Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján 

Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.
A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig

A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig 

A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?
A körömápolás fontossága a nők életében

A körömápolás fontossága a nők életében 

A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.
Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak

Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak 

Az alvás nem csupán a pihenés eszköze, hanem a szervezet regenerációjának és kiegyensúlyozott működésének alapfeltétele is - mondhatni kulcsfontosságú az egészségünk szempontjából.
Olívaolajjal a női egészségért

Olívaolajjal a női egészségért 

Az olívaolaj a mediterrán konyha egyik jellegzetes alapanyaga, ám nem csak a konyhában vehetjük hasznát. De ne szaladjunk ennyire előre, kezdetnek nézzük meg, miért olyan kedvelt, és milyen hatásai vannak!
A papírtálak széles felhasználási lehetőségei

A papírtálak széles felhasználási lehetőségei 

A papírtálcák, papír leveses tálak és tányérok valamint a sushi tálcák rendkívül népszerűek, ezért a fenntartható vendéglátásra törekvő női vállalkozók is előszeretettel használják. A vendéglátás mellett azonban praktikus megoldást jelentenek a stílusos rendezvények, a catering és az otthoni összejövetelek alkalmával is.

Nők ezreinek ad újra aktív életet a csípőprotézis 

A nők élete gyakran egyenlő a rohanással, azonban az idő múlásával jelentkező különböző ízületi fájdalmak lassabbá, nehezebbé, korlátozottabbá teszik a mozgásukat. A csípőízületi problémák nagyon sok nőt érintenek, főleg a 60 év feletti korosztályt.