Csillogás, ragyogás jellemzi a kaliforniai szépségipart, és ez az, amit az LA Make Up üzletekben mostantól bármelyik érdeklődő megtalálhat. Az LA Colors és LA Girls márkákat az európai képviselő ugyanis dedikált boltokban árusítja mától kezdődően országszerte. A termékekkel már idén az alábbi bevásárlóközpontokban találkozhatnak:
• Budapest, Mammut II
• Budapest, Westend City Center
• Budapest, Árkád
• Budapest, Duna Pláza
• Debrecen, Fórum (az első franchise partner)
Az LA termékeket gyártó Beauty 21 Cosmetics cég több évtizede sikeresen működik világszerte, és Európa-szerte is mielőbb szeretnének hasonló terjeszkedést elérni. Ez a kihívás mostantól a hazánkban 19 éve működő Happybox Kft-re hárul, akik a sminkmárka mellett az eddigi tevékenységüket is megtartják. „Az LA sminkmárkák bevezetése nem a meglévő Happybox üzletek kárára történik. A két portfóliót egymástól teljesen külön kezeljük. Országszerte megmaradnak mind a saját, mind a franchise ajándékboltjaink is, de most eljött az ideje tevékenységi körünk bővítésének.” – mondta László Árpád a Happybox Kft ügyvezetője.
Az LA termékek a lehető legjobb ár-érték arányuk miatt várhatóan a dekorkozmetikai szegmens átlagánál nagyobb nyereséget hoznak majd. A termékek alacsony ára bárki számára elérhetővé teszi, minőségük pedig a legmagasabb igényeket is kielégíti.
„A divat és a trendek gyakorlatilag azonnal végigsöpörnek a kontinenseken. A világon ismert nagy divatházak szezonról szezonra új modelleket és új irányokat mutatnak nekünk. Az L.A. Make up céljául tűzte ki, hogy szezonról szezonra segítsen a nőknek és lányoknak, hogy megtalálják a divatban és szépségápolásban is saját stílusukat. Ezért szezonról szezonra saját kollekcióval kényeztetjük vásárlóinkat. Melyben összemossuk a világ divatházai által diktált irányvonalakat és a Kaliforniai életérzést!” - mondta Fábián Éva a márka művészeti vezetője.
Az LA Colors és LA Girls szegmensükben az egyetlen olyan márkák, melyeket kizárólag magyarországi telephelyről exportálnak Európa-szerte. Így Törökbálink nemcsak regionális, de kontinentális központtá válik, felírva a települést a szépségipar világtérképére. Magyarország földrajzi elhelyezkedése és a Happybox majd’ két évtizedes tapasztalata és kapcsolatrendszere miatt hazánk ideális disztribúciós központ, így az amerikai tulajdonosnak nem is volt kérdéses, hogy megadja-e az import és Európán belüli terjesztési jogokat.
Az elkövetkező 12 hónap expanziós tervei szerint Magyarországon legalább 15 dedikált üzletben lesznek kaphatók a termékek, és az LA Make Up megkezdi európai terjeszkedését is. Először kihasználva a Happybox meglévő üzleti kapcsolatait Ausztria, Olaszország, Spanyolország, Franciaország és Németország meghódítása a cél.
A teljesen magánkézben levő anyacég a tavalyi gazdasági évet 100, 000, 000 $ bevétellel, az elmúlt gazdasági évet 10%-os növekedéssel zárta; és remélik, 2011 az európai piacnyitásnak köszönhetően ennél is sikeresebb lesz majd. A gyártó cég csak az USA-ban 25.000 üzlettel és sales pointtal rendelkezik, és dinamikusan fejlődik Ázsiában, Dél-Amerikában, Afrikában, és mostantól Európában is.
ÉLET-MÓD
Magyarországról indulva új márka hódítja meg Európát
Az amerikai központú LA Colors és LA Girls sminkmárkák hazánkból indulva hódítják meg Európát. A dekorkozmetikai termékek már két évtizede sikeresek Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiában és Afrikában. Kontinensünk ellátását a Happybox Kft Törökbálintról végzi majd, akik a márka teljes képviseletét is ellátják.

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára
A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt
Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?
A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.

Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján
Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.

A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig
A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?

A körömápolás fontossága a nők életében
A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.

Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak
Az alvás nem csupán a pihenés eszköze, hanem a szervezet regenerációjának és kiegyensúlyozott működésének alapfeltétele is - mondhatni kulcsfontosságú az egészségünk szempontjából.

Olívaolajjal a női egészségért
Az olívaolaj a mediterrán konyha egyik jellegzetes alapanyaga, ám nem csak a konyhában vehetjük hasznát. De ne szaladjunk ennyire előre, kezdetnek nézzük meg, miért olyan kedvelt, és milyen hatásai vannak!

A papírtálak széles felhasználási lehetőségei
A papírtálcák, papír leveses tálak és tányérok valamint a sushi tálcák rendkívül népszerűek, ezért a fenntartható vendéglátásra törekvő női vállalkozók is előszeretettel használják. A vendéglátás mellett azonban praktikus megoldást jelentenek a stílusos rendezvények, a catering és az otthoni összejövetelek alkalmával is.
Nők ezreinek ad újra aktív életet a csípőprotézis
A nők élete gyakran egyenlő a rohanással, azonban az idő múlásával jelentkező különböző ízületi fájdalmak lassabbá, nehezebbé, korlátozottabbá teszik a mozgásukat. A csípőízületi problémák nagyon sok nőt érintenek, főleg a 60 év feletti korosztályt.