Csillogás, ragyogás jellemzi a kaliforniai szépségipart, és ez az, amit az LA Make Up üzletekben mostantól bármelyik érdeklődő megtalálhat. Az LA Colors és LA Girls márkákat az európai képviselő ugyanis dedikált boltokban árusítja mától kezdődően országszerte. A termékekkel már idén az alábbi bevásárlóközpontokban találkozhatnak: 
• Budapest, Mammut II
• Budapest, Westend City Center
• Budapest, Árkád
• Budapest, Duna Pláza
• Debrecen, Fórum (az első franchise partner)
Az LA termékeket gyártó Beauty 21 Cosmetics cég több évtizede sikeresen működik világszerte, és Európa-szerte is mielőbb szeretnének hasonló terjeszkedést elérni. Ez a kihívás mostantól a hazánkban 19 éve működő Happybox Kft-re hárul, akik a sminkmárka mellett az eddigi tevékenységüket is megtartják. „Az LA sminkmárkák bevezetése nem a meglévő Happybox üzletek kárára történik. A két portfóliót egymástól teljesen külön kezeljük. Országszerte megmaradnak mind a saját, mind a franchise ajándékboltjaink is, de most eljött az ideje tevékenységi körünk bővítésének.” – mondta László Árpád a Happybox Kft ügyvezetője.
Az LA termékek a lehető legjobb ár-érték arányuk miatt várhatóan a dekorkozmetikai szegmens átlagánál nagyobb nyereséget hoznak majd. A termékek alacsony ára bárki számára elérhetővé teszi, minőségük pedig a legmagasabb igényeket is kielégíti. 
„A divat és a trendek gyakorlatilag azonnal végigsöpörnek a kontinenseken. A világon ismert nagy divatházak szezonról szezonra új modelleket és új irányokat mutatnak nekünk. Az L.A. Make up céljául tűzte ki, hogy szezonról szezonra segítsen a nőknek és lányoknak, hogy megtalálják a divatban és szépségápolásban is saját stílusukat. Ezért szezonról szezonra saját kollekcióval kényeztetjük vásárlóinkat. Melyben összemossuk a világ divatházai által diktált irányvonalakat és a Kaliforniai életérzést!” - mondta Fábián Éva a márka művészeti vezetője.
Az LA Colors és LA Girls szegmensükben az egyetlen olyan márkák, melyeket kizárólag magyarországi telephelyről exportálnak Európa-szerte. Így Törökbálink nemcsak regionális, de kontinentális központtá válik, felírva a települést a szépségipar világtérképére. Magyarország földrajzi elhelyezkedése és a Happybox majd’ két évtizedes tapasztalata és kapcsolatrendszere miatt hazánk ideális disztribúciós központ, így az amerikai tulajdonosnak nem is volt kérdéses, hogy megadja-e az import és Európán belüli terjesztési jogokat. 
Az elkövetkező 12 hónap expanziós tervei szerint Magyarországon legalább 15 dedikált üzletben lesznek kaphatók a termékek, és az LA Make Up megkezdi európai terjeszkedését is. Először kihasználva a Happybox meglévő üzleti kapcsolatait Ausztria, Olaszország, Spanyolország, Franciaország és Németország meghódítása a cél. 
A teljesen magánkézben levő anyacég a tavalyi gazdasági évet 100, 000, 000 $ bevétellel, az elmúlt gazdasági évet 10%-os növekedéssel zárta; és remélik, 2011 az európai piacnyitásnak köszönhetően ennél is sikeresebb lesz majd. A gyártó cég csak az USA-ban 25.000 üzlettel és sales pointtal rendelkezik, és dinamikusan fejlődik Ázsiában, Dél-Amerikában, Afrikában, és mostantól Európában is.
ÉLET-MÓD
						Magyarországról indulva új márka hódítja meg Európát
Az amerikai központú LA Colors és LA Girls sminkmárkák hazánkból indulva hódítják meg Európát. A dekorkozmetikai termékek már két évtizede sikeresek Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiában és Afrikában. Kontinensünk ellátását a Happybox Kft Törökbálintról végzi majd, akik a márka teljes képviseletét is ellátják. 
			
		
	A zöld szállítási megoldások reneszánsza
Eszedbe jutott már, hogy mennyire hatékony egy biciklis futárszolgálat a városi közlekedésben? A nagyvárosokban, mint Budapest, egyre népszerűbbek azok a futárok, akik kerékpárral oldják meg a csomagszállítást, hiszen a lüktető forgalomban gyorsabban célba érnek, és még a környezetet is kímélik. Mi áll ennek a trendnek a hátterében, és milyen előnyöket kínálnak ezek a szolgáltatások?
	
	Testmozgás és mesevilág – a gyermek mindennapjai
A gyerekek világa játékkal, kíváncsisággal és felfedezésekkel van tele: itt az aktivitás és a mesevilág olyan elemek, melyek nemcsak fejlesztik a kicsik képességeit, hanem tartalmasabbá, boldogabbá is teszik a mindennapjaikat. 
	
	A családközpontú ellátás és a betegbiztonság a szülészet alapja
A természetes szülés fontosságára hívta fel a figyelmet Dr. Siklós Pál, hiszen szerencsére már akár két császár után is lehetséges a hüvelyi szülés, ahogyan ikreknél is. A szülészfőorvos kiemelte a magánegészségügy azon vitathatatlan előnyét, hogy személyhez kötött szülésznő és/vagy szülészorvos választására is lehetőség van. 
	
	Ezek a leggyakoribb allergének a kutyatápokban – kerüld őket!
A kutyák táplálékallergiái egyre gyakoribb problémát jelentenek a gazdik számára.
	
	Ayurvéda az élet tudománya: egészség és harmónia az ősi tanításokkal
Az ayurvéda több ezer éves bölcsessége sokak számára még ismeretlen, pedig ez a gyakorlat Indiából egészen napjainkig fennmaradt és elterjedt.
	
	A rendszeres infraszaunázás jótékony hatásai
Az ép testben ép lélek mondás talán sosem volt aktuálisabb, mint napjainkban.
	
	Így készíthető olajos macerátum házilag
Az olajos macerátumok készítése régre nyúlik vissza, hiszen a természet gyógyító erejét már évezredekkel korábban elhoztuk az otthonunkba. 
	
	Harmónia és egészség – megoldások a mindennapokra
A női és férfi szervezet egészsége sokszor más jellegű figyelmet kíván. Bár a hétköznapi rohanásban hajlamosak vagyunk a kellemetlen tüneteket elbagatellizálni, a korai odafigyelés gyakran meghálálja magát. 
	
	A gyaloglópad az új trend az otthoni edzéshez!
Bevallom, amikor először hallottam a gyaloglópadról, kicsit szkeptikus voltam. 
	
	6 egyszerű tipp lakásból házba költözéshez
Nőként sokat kombinálunk, ami időnként bosszantó, de néha nem is rossz szokás. Kiváltképp akkor, ha olyan szituáció előtt állunk, mint egy lakásból való költözés az új családi házba.