Életforma.hu

ÉLET-MÓD

Még mindig a nagymellű nőkre buknak a pasik

A Heineken nemrég indította el legújabb „Randevú” című kampányát, melynek reklámja, hirdetései már országszerte láthatók. A márka ehhez kapcsolódva 300 férfit kérdezett meg Budapest több klubjában és pubjában, hogy megtudja, milyen nő kell a pasiknak, hogyan randiznak, melyek a bevett csajozási trükkök és milyen számukra az álomrandi. A kutatás mindenek felett arra kereste a választ, hogy mi kell a pasiknak, milyen igényeik, elvárásaik vannak, ha szórakozóhelyen ismerkednek.

A reklám és a kutatás is lényegében mind a kampányhoz tartozó Facebook-applikációt támogatja. Az alkalmazás lényege, hogy elhívhatunk bárkit, szinte bármilyen randevúra. Az applikcióban 640 módon kérhetünk találkozót; mehetünk bowlingozni, romantikus vacsorára, karaokézni, láván szörfözni, bélyegalbumot nézegetni, szülőkkel találkozni – mindenki megtalálja vérmérsékletének és a célnak megfelelő lehetőséget. A szándék lehet romantikus, vagy vicces, a reklámfilmből ismert zenekar meghívásunkat dalban fogja tolmácsolni a kiszemelt üzenőfalán. A meghökkentő felkérést nehéz elutasítani, ezért a szervezők szerint egy hónap alatt, világszerte több tízezer szerenádot küldenek majd a felhasználók a Heineken segítségével. Ha igazán emlékezetes, egyedi módon szeretné elhívni álmai nőjét, vagy férfiját egy találkozóra, a http://apps.facebook.com/heinekenserenade/oldalon lévő alkalmazás erre a legjobb mód.

A márka szerette volna megtudni, milyen is az álomrandevú és álomnő a magyar pasik számára, ezért mi mást is tehetett volna, mint megkérdezte őket. A 12 kérdésből álló kérdőívből sok minden kiderült, például az, hogy a huszonéves és a harmincas férfiak között alapvető különbségek vannak. Az, hogy életkoruk első száma kettő vagy három, meghatározza a nőkhöz való viszonyukat.Ha például 20-30 közötti pasikkal szeretne a lány ismerkedni, bizony oda kell menni hozzá, ugyanis ők nem csajozni mennek a pubokba, klubokba, hanem hogy a haverjaikkal töltsenek időt. Ha megtetszik nekik egy nő, akkor természetesen ők is akcióba lendülnek. A harmincas pasik többsége ezzel szemben igenis csajozási szándékkal megy bulizni, ők hamar feltérképezik a terepet, és oda is mennek a kiszemelt nőhöz. Lesz, ami lesz. Abban azonban egyetértett mindkét korosztály, hogy italra szükség van, ha buliban ismerkedik az ember. Az eltérés csupán annyi, hogy a huszasok maguknak vásárolnak italt, hogy abból bátorságot gyűjtsenek, a harmincas férfiak pedig inkább a hölgynek, hogy alkalmuk legyen elkezdeni beszélgetni velük. A pasik szerint az éjszakai csajozáskor a siker garantált, ha ők magabiztosak, humorosak, sármosak, és gazdagság benyomását keltik. Viszont életkortól függetlenül egyetértettek abban, hogy magasan a legrosszabb ismerkedési taktika, ha italtól felbátorodva mennek a nőhöz, illetve ha az évek óta lejáratott dumákkal próbálkoznak: Szia cica, hol a gazdád?/ Elvesztettem a számom, megadnád a tiédet? – viszont majdnem mindegyikük kipróbálta már ezeket az ismerkedési lehetőségeket is.

De milyen nőt is akarnak valójában a férfiak? A kutatás eredményei szerint életkortól függetlenül nyertek most is a nagymellű nők. A dús keblekkel rendelkezők óriási előnnyel indulnak, ha klubban ismerkednének, de a hajszín nem mérvadó, többen mennének oda egy barna vagy vörös lányhoz, mint egy szőkéhez. A férfiak többsége szeretné, ha a nő kedves, okos és szerény is lenne, amellett, hogy természetesen szexi, és ha a kémia rögtön működésbe lépne. Úgy tűnik, nemcsak a nőknek vannak szinte elérhetetlen igényeik a pasik terén, ez az erősebbik nemre is jellemző. Azonban még ha valaki dúskeblű doktorandusz is, egyáltalán nem biztos, hogy az este végén randira hívják. A huszas éveikben járók szerint az első igazi randevú csakis a nőn, míg a harmincasok többsége szerint nagyrészt a férfin múlik – ha nem jött be a nő, nem is hívják el egy újabb találkozásra.


Az első randevúk nagyrészt sétálással, teázással telnek, de a férfiak elmondásai alapján egyéb helyszínek is tökéletesen működnek az ismerkedés elején. Tehát ha valaki – akár Valentin-napra - egy iszogatásnál kreatívabb randevút szeretne, az alábbi lehetőségek is szóba jöhetnek: Vásárcsarnok reggel, Vidámpark, Szabadság-híd közepe naplementekor, Fővárosi Nagycirkusz, Széchenyi Fürdő, Bazilika tornya. Ezek a kipróbált és bevált helyszínek, de természetesen a Heinekent az is érdekelte, hogy mi volna az álomrandi a megkérdezett pasiknak. Ismét kiderült, nem ugyanaz kell a fiatalabb, mint a harmincon túliaknak. A huszasok a Duna-parton szeretnének romantikázni, esetleg közösen fesztiválozni vagy házibuliba mennének, a néhány évvel idősebbek pedig minél trópusibb, minél melegebb és egzotikusabb helyre utaznának barátnőjükkel, a harmincas éveik legvégén járók álmaiban pedig szinte kivétel nélkül szerepel a szex, mint a lehető legjobb randevú legfontosabb tényezője.

Az hogy a nőknek ez az álmodozás mennyire tetszik majd, azt egyelőre nem tudjuk, viszont a Heineken Szerenád alkalmazás segítségével néhány héten belül kiderül. Meglátjuk, ital, és álmodozás nélkül, milyen sikerrel randevúznak a magyar férfiak, és milyen meghívásokra nyitottak igazán a világ legszebb női.

Az applikáció elérhető: http://apps.facebook.com/heinekenserenade/


Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára

Az éves megyei matrica előnyei a közlekedők számára 

A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt

Bosch: háromszor a Föld körül – 120 ezer sportkilométer 6 év alatt 

Hatodszor is a Bosch az első helyen az országos Fut a cég versenyen
Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek?

Ébredő életenergia – hogyan segít a kundalini jóga a nőknek? 

A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján

Tavaszi lendület: játékosan a csapatépítés útján 

Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.
A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig

A CBD olaj útja a magtól a cseppentőig 

A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?
A körömápolás fontossága a nők életében

A körömápolás fontossága a nők életében 

A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.
Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak

Nőként kiemelt szerepe van a jó alvásnak 

Az alvás nem csupán a pihenés eszköze, hanem a szervezet regenerációjának és kiegyensúlyozott működésének alapfeltétele is - mondhatni kulcsfontosságú az egészségünk szempontjából.
Olívaolajjal a női egészségért

Olívaolajjal a női egészségért 

Az olívaolaj a mediterrán konyha egyik jellegzetes alapanyaga, ám nem csak a konyhában vehetjük hasznát. De ne szaladjunk ennyire előre, kezdetnek nézzük meg, miért olyan kedvelt, és milyen hatásai vannak!
A papírtálak széles felhasználási lehetőségei

A papírtálak széles felhasználási lehetőségei 

A papírtálcák, papír leveses tálak és tányérok valamint a sushi tálcák rendkívül népszerűek, ezért a fenntartható vendéglátásra törekvő női vállalkozók is előszeretettel használják. A vendéglátás mellett azonban praktikus megoldást jelentenek a stílusos rendezvények, a catering és az otthoni összejövetelek alkalmával is.

Nők ezreinek ad újra aktív életet a csípőprotézis 

A nők élete gyakran egyenlő a rohanással, azonban az idő múlásával jelentkező különböző ízületi fájdalmak lassabbá, nehezebbé, korlátozottabbá teszik a mozgásukat. A csípőízületi problémák nagyon sok nőt érintenek, főleg a 60 év feletti korosztályt.