Évezredes szokás, hogy a leggazdagabb emberek kedvelt használati tárgyaikat aranyból is elkészíttetik, vagy különleges drágakövekkel díszítik. Nincs ez másképp a mobiltelefonokkal sem: máig kaphatók a kilencvenes évek végén megjelent legismertebb luxusmárka aranyból, platinából vagy más ritka fémekből előállított készülékei. Az okos telefonok térhódításával azonban egyeduralma véget ért: bár számos márka tudása hasonló, Steve Jobs elérte, hogy legszívesebben mindenki az Apple okos és elegánsan minimalista tervezésű kütyüit vásárolja - persze, aki teheti, csakis aranyból.
Talán emlékszünk még: a mobiltelefonok hőskorában az olajsejkek és a sztárok számára nem létezett más márka, mint a Vertu, amely ritka nemesfémekből készített „hagyományos” mobiltelefonokat kínált. Akkoriban ez volt az egyetlen biztos módja annak, hogy a leggazdagabbak a telefonjukkal is kellő stílusossággal csillanthassák meg aranyukat.
A Conclude szakértője szerint ekkor még kevesen fogadtak volna arra, hogy kevesebb mint egy évtizeden belül olyan készülékek jelennek meg a piacon, amelyekért az átlagemberek és királyi családok tagjai ugyanúgy lelkesednek majd. És bár az említett telefon-luxusmárka fennmaradt, az 1997-ben bemutatott, eddig öt generációt megélt iPhone, illetve a 2010 óta kapható, azóta harmadik generációs iPad a feje tetejére állították a piacot.
Az aranyművesség pedig nemcsak hogy lépést tartott a technológia fejlődésével, de tovább is terjesztette lehetőségeit.
Stuart Hughes angol tervezőnek, illetve az Alexander Amosu cégnek köszönhetően, például, már ismerhetjük az iPad és az iPhone arany-, fehérarany-, vagy platinaváltozatait, de náluk juthatunk hozzá az újság-, és könyvolvasás egyik legkedveltebb luxuseszközéhez, az arany Amazon Kindle-hez, iPod zenelejátszókhoz, laptopokhoz és sok más – legalább olyan csillogó, mint amilyen okos – készülékhez.
A 2015-ben bevezetésre került megyei matricák az elmúlt egy évtizedben egyértelműen igazolták létjogosultságukat, hiszen már jó ideje vezetik az eladási statisztikákat. Érdemes tehát megvizsgálni azt is, mi okozza ilyen mértékű keresettségüket.
A kundalini jóga a kedvesség és a tudatosság jógája, ebből adódóan ideális a gyengédebb nem képviselői számára. De miben és hogyan segíthet nekünk? Hogyan járul hozzá ez a jógaforma a belső tér megtapasztalásához? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.
Ahogy a természet újraéled, a hosszú hónapok utáni friss levegő és napsütés szinte hívogat, hogy végre kiszabaduljunk a négy fal közül. Ilyenkor szinte vonz minket a természet, vágyunk a felfrissülésre, amit a szabad levegő ad.
A CBD olaj természetes eredetével, kiegyensúlyozott összetételével és sokrétű felhasználhatóságával sokak érdeklődését keltette fel az utóbbi időben. De vajon hogyan készül ez a különleges olaj? Milyen folyamatokon megy keresztül a kender, mire illatos, sűrű kivonatként a polcokra kerül?
A hölgyekre jellemző, hogy sokat foglalkoznak a külsejükkel. Annak érdekében, hogy ápoltak legyenek, rendszeresen látogatnak el a fodrászhoz, a kozmetikushoz és a műkörmöshöz is.
Az alvás nem csupán a pihenés eszköze, hanem a szervezet regenerációjának és kiegyensúlyozott működésének alapfeltétele is - mondhatni kulcsfontosságú az egészségünk szempontjából.
Az olívaolaj a mediterrán konyha egyik jellegzetes alapanyaga, ám nem csak a konyhában vehetjük hasznát. De ne szaladjunk ennyire előre, kezdetnek nézzük meg, miért olyan kedvelt, és milyen hatásai vannak!
A papírtálcák, papír leveses tálak és tányérok valamint a sushi tálcák rendkívül népszerűek, ezért a fenntartható vendéglátásra törekvő női vállalkozók is előszeretettel használják. A vendéglátás mellett azonban praktikus megoldást jelentenek a stílusos rendezvények, a catering és az otthoni összejövetelek alkalmával is.
A nők élete gyakran egyenlő a rohanással, azonban az idő múlásával jelentkező különböző ízületi fájdalmak lassabbá, nehezebbé, korlátozottabbá teszik a mozgásukat. A csípőízületi problémák nagyon sok nőt érintenek, főleg a 60 év feletti korosztályt.