A tanulmány betekintést nyújt a globális gazdasági válság kezelésének lehetőségeibe és mindazon kihívásokba, melyekkel a marketing 2009-ben minden bizonnyal szembesülni fog.
A GfK Hungária kiadásában megjelenő kommentárból kiderül, hogyan is vélekedik Philip Kotler, a világ egyik legelismertebb marketing szakembere az egész gazdasági világot alapjaiban megrázó válságról. Nemcsak a vállalat helyzetének és a marketing szerepének átgondolására és átalakítására hívja fel a figyelmet, hanem arra is megoldásokat kínál, hogyan vegyük észre a válság veszélyei mögött húzódó lehetőségeket.
A kommentár a konferenciát követően elérhető a GfK Hungária weboldalán a
http://www.gfk.com/gfkhungaria/infopool/newsletters/pth/index.hu.html menüpont alatt, valamint a Magyar Fogyasztó Platform honlapján: http://www.magyarfogyaszto.hu.
Forrás. GfK Hungária sajtóközleménye