Az ARTISTRY márka legújabb terméke - csúcstermék az ARTISTRY bőrápolók között: a luxuskategóriájú, tápláló, hidratáló arckrém az első cardiolipint tartalmazó termék a piacon. A cardiolipin egy rendkívül ritka és egyedülálló lipid, amely elősegíti a bőr megújulását és fokozza a bőrsejtek energiatermelését.
,,Tekintettel az ARTISTRY Creme LuXury egyedülálló mivoltára, egy kivételes személyiséget kerestünk a képviseletére" - mondta Mike Edwards, az Alticor nemzetközi kereskedelmi és marketing- (szépségápolás) igazgatója. A cég vezetőinek sikerült megnyerniük Sandra Bullock-ot, aki most első ízben vállalt szerepet reklámkampányban. Az új csodakrémet 2007 decemberében vezették be Japánban. Az európai megjelenésre 2008 nyarán kerül sor.Az ARTISTRY Creme LuXury csomagolása, melyet a nemzetközileg elismert kreatív szakember, Olivier Van Doorne tervezett, éppoly egyedülálló, mint maga a termék. Van Doorne szerint ,,a terméket a jövőben helyeztük el, és ez a megjelenésén is látszik - a luxus egyszerűsége megfelel az elvárásnak, az általános dizájn ugyanakkor teljességgel meglepő". Ennek eredménye a kivételes krém és az elegáns, fényes csomagolás együttese, mely egyedülálló a presztízskozmetikumok piacán.
Az elmúlt 35 évben az ARTISTRY márka a bőrápolásban mindig élen járt a technológiai fejlesztés terén. Ma az ARTISTRY márka a presztízs-szépségipar élvonalában helyezkedik el. Ebben az erősen versenyorientált kategóriában csak az ARTISTRY és három további megkülönböztetett márka élvez vezető helyet a világ presztízskozmetikai cikkei között, az értékesítés alapján. A többi márka a Clinique, a Lancőme és az Estée Lauder.
A tökéletes szépség megvalósításának tudományos hátterét az ARTISTRY Tudományos Tanácsadó Testület adja. Ez a nemzetközi testület a bőrápolás és az egészség vezető szakembereinek dinamikus együttműködése. Az együttműködés a hajtóereje annak az innovációnak, amelynek eredményeként olyan arcápolók születnek, amelyektől a bőr megjelenése sugárzó lesz és az öregedés látható jelei csökkennek. A legújabb fejlesztések között van az első antioxidáns vegyület, amely négy lépcsőben semlegesíti a szabadgyökök okozta bőrkárosodást, valamint a forradalmi, exkluzív bőrfehérítő és -világosító technológia is.
Az ARTISTRY termékek kizárólag az Amway üzleti vállalkozókon keresztül kaphatók.