Divatmárka cikkek

Egy kis olasz boltból indult - hogyan lett a világ kedvence Versace?
Az olasz divatóriás bizonyos szempontból a világ egyik legsikeresebb családi vállalkozása, hiszen a cég kulcspozícióinak többségét a mai napig olyan emberek látják el, akiknek Versace a vezetékneve. De hogyan lett egy milánói kisboltból sztárok által istenített világmárka?

Hiába vágyunk márkás ruhára
A magyar nők szerint a márkás ruhák tartósak és jó minőségűek, mégis, az ár miatt sokszor nem márkázott darabokat vásárolnak, az utánzatokat ugyanakkor kerülik – derült ki egy friss felméréséből. Az öltözködés terén a fiatalok a leginkább árérzékenyek: minden második 25 év alatti válaszadó érzi úgy, nem engedheti meg magának, hogy márkás darabokat válasszon.

Színpompás és különleges - mesél a divat
A tradicionális roma motívumokat modern stílusjegyekkel ötvöző Romani Design Magyarország egyik legrangosabb divateseményén, a Marie Claire Fashion Days-en kapott lehetőséget arra, hogy megmutassa sokszínűségét: a Romani Design egyszerre társadalmi vállalkozás és divatmárka. Ez a sokszínűség köszön vissza a My Identity – My Freedom kollekció darabjain, amelyek nemcsak a közönség szívét hódították meg, de a szakmának is bizonyítottak: a kifutón a helyük.

Saját divatmárkát indított a magyar énekesnő
Idén márciusban indította el saját divatmárkáját Horányi Júlia, aki a Night of Nut nevet adta első, tavaszi– nyári kollekciójának. A márka tervezője eredeti végzettsége szerint színházi jelmeztervező, emellett a mius zenekar énekesnőjeként ismeri a közönség.

A Desigual megnyitotta első saját üzletét Magyarországon
A Desigual, a világ egyik legkiemelkedőbb divatmárkája csütörtökön nyitotta meg első magyarországi üzletét Budapest egyik legforgalmasabb bevásárlóközpontjában, a WestEnd City Centerben. Az ünnepélyes üzletmegnyitón a hazai zenei élet kiválóságai, Palya Bea, Harcsa Veronika és Lola is tiszteletüket tették, egyúttal kifejezve a márka iránti rajongásukat.