Djuice cikkek

Öko nagyköveteket képez a djuice
A fiatalok mobilmárkája az általa támogatott Re:Creativity hulladék-újrahasznosító tábor sikere után most országos környezetvédelmi turnét indít. A program célja, hogy a modern ismeretek átadásával öko nagyköveteket képezzen a jelentkező fiatalokból, akik később saját baráti körüknek is átadhatják a környezetvédelem és a fenntartható fejlődés terén frissen megszerzett ismereteket.

A tudatos fiataloknak - djuice complete
2009. október 1-jétől djuice complete néven érhető el a djuice 26 év alattiaknak szánt számlás tarifacsomagja. A tavalyi év slágertermékének csak a neve változott, alacsony havidíja és kedvező perc- és sms díjai megmaradtak. A bevezetést a djuice a fiatalok pénzügyi kultúrájáról, tudatosságáról végzett vizuális etnográfiai felméréssel alapozta meg.