Életforma.hu


Gyenge, klasszikus és közösségformáló - mi az?

Gyenge, klasszikus és közösségformáló - mi az? 

Nagy kávéfogyasztók vagyunk, főként otthon és a munkahelyünkön hódolunk a szenvedélyünknek. A többség a klasszikus pörkölt kávét szereti, bár a fiatalabbak az instant és kapszulás megoldásokat is szívesen fogyasztják.  A kávézás teremtette miliő és beszédtéma pedig komoly közösségformáló erővel bír.
Zserbó, pizsama és betört orr – így húsvétolunk mi!

Zserbó, pizsama és betört orr – így húsvétolunk mi! 

Húsvétkor a gyerekek többsége nem szeret ünnepi ruhába bújni, a lányok többsége szívesen locsolna, míg a fiúk néha betört orral élik meg az ünnepeket. A családok hagyományos húsvéti menüt esznek reggel, amit legtöbben mézes krémessel és zserbóval egészítenek ki – derül ki a JátékNet.hu Webáruház felméréséből.
Ezer tonna csokit hoz a nyuszi

Ezer tonna csokit hoz a nyuszi 

Húsvéti édességekből egyre nagyobb forgalmat bonyolít le az élelmiszer-kiskereskedelem. Közel 4 milliárd forintért, mintegy 940 tonna csokoládétojást, csokoládényulat és egyéb ünnepi ajándékot adtak el a boltokban tavaly a húsvéti időszakban, három hónap alatt.
Többet kényeztetjük magunkat

Többet kényeztetjük magunkat 

Úgy tűnik, az európaiak fittyet hánynak arra, hogy a gazdasági helyzet nem tudott megnyugtató módon stabilizálódni az elmúlt évek során: 42 százalékuk költ rendszeresen önmagára, ami majdnem 10 százalékos növekedést jelent tavalyhoz képest.