Facebook hozzászólás
385

Ezek a legkeresettebb termékek a pandémiában

Erre vágyik a magyar karantén idején: home-office faház és erotikus sütiszúró

Kert végébe felépíthető home office faházat, erotikus pózokat bemutató sütiformázót és dizájnos fürdőszobai dézsát keresnek a magyarok karantén idején. Egy éve indult útjára a #vegyélhazait kezdeményezés, amely most összegyűjtötte, hogy az elmúlt tizenkét hónapban milyen termékekre és üzletekre kattintottak leginkább a felhasználók. Szerelmeseknek való kesztyű, azaz pártyű, vakcinás fülbevaló és egy roppant csúnya debil gepárd is felkerült a netes kedvencek közé.

Sokat elárul az elmúlt évről, hogy a termékek listáját egy home-office hangszigetelt kerti faház vezeti, a 16 négyzetméteres miniotthon ára 1,9 millió forint és elvonulási lehetőséget biztosít – ha például család mellett dolgozna az ember. A második helyre akár a faházban is jól hasznosítható, buja pózokat ábrázoló, süteményekhez való kiszúró került, amely mindenképpen édes bűnökre sarkall. Úgy tűnik, hogy a járvány idején felértékelődött a lakáskultúra, mert a harmadik legkeresettebb termék a dizájnos fürdődézsa. Népszerűek a különleges ajándéktárgyak, az első tízben találunk vintage rókakoma figurákat, süthető gyurmából készült bögrét és mézeskalács bölcsőt. A legnépszerűbbek között van még a rétes és a kenyérsütésben segédkező okos befőttesüveg. Utóbbi készülék a 2020-2021-es év legtrendibb tevékenységében, a kovásznevelésben nyújt támogatást. A top10-et a kézműves üdítőital és kokárda zárja.

A több funkciós miniház. Fotó: vegyelhazait.hu
A több funkciós miniház. Fotó: vegyelhazait.hu

 

 A leginkább sújtott iparágakat támogatja

Egy évvel ezelőtt indította útjára a Marquard Media a #vegyélhazai kezdeményezést, hogy felületet biztosítson a hazai márkáknak maguk és termékeik bemutatására, közösséget építsen és így segítsen a magyar kultúrának, divat- és gasztrovilágnak, vagyis azon szektoroknak, amelyekre a járvány különösen keményen sújtott le. Azóta több mint 400 ezer felhasználó csatlakozott a csoporthoz, rengeteg magyar termelő, manufaktúra és kézművesműhely kínálja itt a portékáit. Az évfordulón az is kiderült, hogy mely vállalkozások adatlapja vonzotta a leginkább a nézelődőket.

Pózos kiszúró. Fotó: vegyelhazait.hu
Pózos kiszúró. Fotó: vegyelhazait.hu

 

 Híres magyar találékonyság

A magyar humor a karantén idején is él és virul, ezt jól bizonyítja, hogy egy vicces bögréket gyártó manufaktúrát kattintottak a legtöbben. Hatalmas az érdeklődés a modulházak iránt, egykörnyezetbarát otthonokat kínáló cég lett a második. Az első tízben találunk még többek között házi lekvárfőzdétcipő– és táskatervezőtegyedi kendőket és ékszereket gyártó műhelyt, valamint a natúr kozmetikumok megmozgatta a közönséget.

Bár a listára nem kerültek fel, a #vegyélhazait közössége körében nagy népszerűségnek örvendenek az egyedi, jópofa termékek. Ilyen például a párok kifejlesztett kesztyű, azaz a pártyű. Egy ötvösmester feldobható érmét tervezett civakodó szerelmeseknek: akik biztosra akarnak menni, mindkét oldalra a saját nevüket íratják. A járvány negatív mentális hatásai ellen a legjobb védekezés a humor és a kreativitás: a csoportban találunk vakcinás fülbevalót, valamint karantén ihlette vázát – fertőtlenítőszer motívumokkal.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Eljegyzési ajándékötletek a jegyespár hölgytagjának

Az eljegyzés egy életre szóló lépés, melynek során a páros megteszi az első lépést, hogy összekösse az életét. A…

Egy történet, amit érdemes megismeri a mózeskosárról

Első hallásra talán furcsának tűnhet, hogy miért nevezik így a babakocsi egyik részét. A titulus viszont egy nagyon…
1 / 3 454

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

1 / 258

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!