A 40 az új 30
A gazdasági válság ellenére öregedésgátló termékekre továbbra is költenek a fogyasztók, ami azt jelenti, hogy a fiatalos külső és életerő megtartását a szépség- és egészségápolás többi válfaja fölé helyezik. Nem is csoda, mindenki az örök fiatalságra hajt, ami látványos társadalmi változásokat is generál: a mostani harmincasok mentalitása és viselkedése a régebbi huszonévesekére jellemző, a mai negyvenesek pedig olyanok, mint a tegnapi harmincasok.
A „végre tudom, hogy mit akarok, és eleget tudok ahhoz, hogy elérjem" állapota s a mai társadalomban a legfontosabb értékként megjelenő fiatalság megtartása együttesen a negyvenesek reneszánszához vezet. És, mint Douglas Adams kultikus „Galaxis útikalauz stopposoknak" című könyvében olvasható, a válasz az életet, a világmindenséget meg mindent érintő végső kérdésre éppen 42.
Hozzászólás zárolva.