Facebook hozzászólás
65

A magyarok nem bírják ki vásárlás nélkül

A GfK Hungária a Tudatos Vásárlók Egyesületével együttműködve a Ne Vásárolj Semmit Nap ismertségét mérte föl 2007 januárjában. A megkérdezés eredménye szerint minden negyedik magyar hallott a november utolsó péntekjére eső egynapos „fogyasztási böjt”-ről, ám e válaszadók több mint fele feleslegesnek tartja a kezdeményezést, mert nem hisz abban, hogy bármi hatása lehet.

 A válaszadók több, mint fele feleslegesnek tartja, mivel szerintük egyetlen nap nem változtat semmin. Azonos arányt, 11-11 százalékot képviselnek azok, akik jó ötletnek tartják, és jövőre csatlakoznának hozzá, illetve jó ötletnek tartják, de nem hiszik, hogy ők be tudnák tartani. A legmagasabb iskolai végzettségűek 30 százaléka mondta, hogy jó ötletnek tartja a kezdeményezést és csatlakozna is hozzá – ez kimagasló arány. A legfiatalabb, 15-19 éves korosztály bízik a legkevésbé magában abban a tekintetben, hogy kibírja ezt a napot vásárlás nélkül.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Hogyan növeljük kreatívan az intimitás élményét?

Az emberi kapcsolatokban a kölcsönös tisztelet, az érzelmi kötődés és az egymásra hangolódás alapvetően fontos…

Rehabilitáció és egészségmegőrzés Hévízen

A kor előrehaladtával jelentkező mozgásszervi problémák az életminőség jelentős romlását okozhatják, különösen, ha…
1 / 3 462

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!