Az Estée Lauder együtt dolgozik Tom Ford divattervezővel
„Estée Lauder minden korszakában a legjobb szakemberekkel működött együtt”
Az Estée Lauder vállalat 2005. április 12-én jelentette be, hogy példátlan kreatív együttműködési szerződést kötött a világszerte elismert divattervezővel, Tom Forddal. A bejelentés az első hivatalos közlemény, melyet a divattervező új vállalata, a TOM FORD nyilvánosságra hozott és egyben az első nagyszabású üzleti kezdeményezés, mely John Demsey, az Estée Lauder vállalat újonnan kinevezett Nemzetközi Elnökének nevéhez fűződik. A Tom Forddal való együttműködés az Estée Lauder vállalat számára is páratlan esemény, hiszen első ízben társul egy márkafüggetlen tervezővel.
A két vállalat többéves szerződésben rögzítette a kétfázisú együttműködés részleteit, melyeket azonban nem hoztak nyilvánosságra.
Az együttműködés első fázisában Tom Ford az Estée Lauder számára tervez korlátozott számban kapható termékeket a 2005-ös karácsonyi szezonra, amit tavasszal további termékekkel bővít ki, majd az Estée Lauderrel együttműködve 2006. őszén létrehozza a TOM FORD elnevezésű parfümökből és azok kiegészítői termékeiből álló önálló szépségápolási márkáját. Tom Ford tervezői szemlélete ily módon gyorsan beépülhet az Estée Lauder vállalat márka imázsába, a nevével társított stílus és fényűzés pedig fellendítheti az ünnepi szezon forgalmát.
Az Estée Lauder vállalat újonnan kinevezett Nemzetközi Elnöke nagy várakozással tekint az együttműködés elé. „Tom Ford valóságos ikon a divatszakmában, ahogy Estée Lauder is ikonná vált a szépségápolásban. Együttműködésünk a luxus és a stílus tökéletes házasítása és meggyőződésem, hogy világszerte pozitív fogadtatásban részesül” – mondta John Demsey.
Tom Ford az elmúlt évtized legelismertebb és legsikeresebb divattervezőinek egyike. Újszerű, a szakmára is befolyással bíró kollekciói és provokatív reklámkampányai révén új szemlélettel ruházta fel a Gucci és az Yves Saint Laurent divatházakat. Tom Ford 1990-ben, férfiruha tervezőként csatlakozott a Gucci-hoz, ahol négy évvel később kreatív igazgatóvá nevezték ki. A Gucci és a Gucci Group bevétele Tom Ford kreatív igazgatása idején, 1990 és 2004 között 230 millióról közel 3 milliárd dollárra növekedett, a Gucci a világ egyik legnagyobb és legnyereségesebb luxusmárkájává vált. Pályája során Tom Fordot számos díjjal tüntették ki. Négyszer nyerte el a neves CFDA (Amerikai Divattervezők Tanácsa) díját, de a VH1/Vogue Fashion Awards díjkiosztó gálájáról is és győztesként távozott.
Hozzászólás zárolva.