Egy 135 éves márka megújul
Az AVON idén ősszel egy teljesen új oldaláról mutatkozik be. A márka ugyanis sokkal több erőt és értéket foglal magában, mint azt hinnénk. Ugyanúgy, mint ahogy egy rúzs sem csupán smink, hanem a nőiesség és önbizalom jelképe.
Az AVON hisz abban, hogy mindannyiunkban sokkal több rejlik annál, mint ami talán első pillanatban látszik. Merjük felvállalni önmagunkat, kövessük álmainkat, valósítsuk meg céljainkat és ne engedjük, hogy bármi az utunkba álljon.
Az AVON megalakulása óta arra törekszik, hogy a szépség újrafogalmazásával jobbá tegye a hölgyek életét. Az ikonikus márka 135. születésnapja alkalmából bemutatott új ’Watch Me Now – Több mint hinnéd!’ kampány a sok esetben rejtett vagy éppen kevésbé hangsúlyozott értékekre szeretné felhívni a figyelmet. A vállalat erőteljesebb, merészebb hangnemben szólal fel a nőkért és ünnepli meg mindazokat, akiket talán alábecsültek, mégis saját erejükből képesek voltak sikereket elérni, falakat áttörni.
„Az őszinte és szókimondó kommunikációval változást szeretnénk előidézni, amely pozitív irányba befolyásolja az olyan fontos ügyeket, amelyek a nők helyzetét javítják világszerte. Hiszünk abban, hogy ha a világ jobb hely lesz a lányok, barátnők, anyák, nagymamák számára, az összességében mindenkinek egy jobb világot jelent. Éppen ezért évtizedek óta erőfeszítéseket teszünk azért, hogy ledöntsük a korlátokat, amelyek akadályozzák a nőket az önmegvalósítás felé vezető úton és így minden évben 100 millió hölgy életét igyekszünk jobbá tenni” – nyilatkozta Olasz Henrietta, az AVON Magyarország ügyvezető igazgatója.
Hozzáteszi: „Hiszünk abban, hogy minden nő gyönyörű és mindenkinek joga van ahhoz, hogy szépnek érezze magát életkortól, bőrszíntől és testalkattól függetlenül.”
Hogy miképpen teszi?
Az AVON immár 135 éve segíti a nők pénzügyi függetlenségét, sminket és önbizalmat adott a hölgyeknek már jóval azelőtt, hogy szavazati jogot kaptak volna. Ezen túl olyan társadalmilag fontos ügyeket támogat, mint a mellrák-, illetve a családon belüli erőszak elleni küzdelem, amelyhez kapcsolódóan az utóbbi évtizedekben évente 10 millió dollárt adományozott világszerte jótékonysági szervezeteknek, 14 millió nőnek segített kiutat találni bántalmazó kapcsolatából, több mint 20 millió emlőrákszűrést és 9,3 millió dollár értékű oktatási ösztöndíjat finanszírozott.
Hozzászólás zárolva.