Ezt az új betegséget az kapja el leghamarabb, aki fél tőle!
A probléma forrása az állandó változás, és az ebből adódó bizonytalanság. A divatcsömör nagyon hasonló a tengeribetegséghez: fix pontok híján az illető elveszti tájékozódását. Az újabb és újabb impulzusok, a változó trendek úgy dobálják a szenvedő alanyt, mint egy hajótöröttet a vihar.
Valójában a divatot követők ruhatára, kiegészítői, vagy akár a kozmetikumai között is sokkal több a fix darab, mint a gyorsan változó: a férfiak évekig tudnak lelkesedni ugyanazért a cipőért vagy farmerért, a nők a látszat ellenére ragaszkodnak bizonyos retiküljeikhez, és szinte minden magyar háztartásban felbukkan néhány olyan márka, amikkel nem feltétlenül találkozunk minden este a reklámokban. Camping sajt, levendula szappan, WU2 sampon, mindenkinek ismerős lehet. Mi lehet a titkuk, hogy brutális reklámhadjárat nélkül is belopták magukat a szívünkbe?
„Felgyorsult a világ, minden változik, egyre nő a bizonytalanság a válság következtében is, természetes reakciója az embereknek, hogy ragaszkodnak a megbízható márkákhoz.” – meséli Dandé Szilvia a WU2 marketing menedzsere. „Manapság sokan az újat, az ismeretlent már egyáltalán nem kalandként, kihívásként fogják fel, hanem kockázatot látnak benne, és kerülik, ha tehetik. Idővel egyre nő azok köre, akiknek többet jelent a család, a nyugalom, a belső értékek. Őket nem az új formula, a megduplázott hatás, vagy a plusz százalékok érdeklik, hanem az, hogy ami eddig jól működött, arra nem kell, hogy gondjuk legyen.”
Hozzászólás zárolva.