Facebook hozzászólás
108

Idén akár 75%-kal költünk többet játékokra a nyári szezonban

Egyre többen és egyre nagyobb medencét vásárolnak otthonra, de népszerűek a strandjátékok és az úszógumik is.

A nyári szezonban jellemzően 2-6 ezer forintot költenek a magyar családok strandjátékokra, a legtöbben vízipisztolyt, úszógumit és strandlabdát vásárolnak a REGIO JÁTÉK friss kutatása alapján. Az átlagos áruházi kosár 7.750 Ft, míg online 11.000 Ft értékű ebben az időszakban, amikor az éves forgalom 20%-a realizálódik. Egyre többen ruháznak be egy otthoni medencére, ugyanakkor 10-ből 8 kisgyerekes család nyaralást is tervez, jellemzően inkább belföldi úticéllal. Minden második gyerek táborba is megy, a sport-, a 4-5 napos napközis és az alkotótáborok a legnépszerűbbek.

Ezek a legnépszerűbb játékok a nyári szezonban:

A REGIO JÁTÉK aktuális felmérése alapján a kisgyermekes családok 2-6 ezer forintot költenek strandjátékra egy vásárlás során, a legtöbben a jó idő beköszöntével egy új vízipisztolyt, egy úszógumit vagy egy strandlabdát választanak. A vízi játékok mellett egyre több kosárba kerül egy medence is, évről-évre egyre nagyobb méretben. Ezzel nemcsak az egyre dráguló strandbelépők árát spórolják meg a szülők, de egy bármikor használható kinti programot is biztosítanak a kicsiknek és nagyoknak.

A nyári szezonban egyre több család szerez be otthonra medencét, és úszógumit (Foto: Pexels.com)

A nyárra szánt szabadtéri játékok (pl. biciklik, hinta, homokozó) beszerzése jellemzően májusban indul, a strandcikkvásárlás pedig az első nagy meleg beköszöntével kezdődik, idén ez a június 4. hetére esett.

A tavaly nyári értékesítéshez képest ebben az évben már most 35%-os növekedést tapasztalunk online, illetve 75%-os növekedést áruházi vásárlás esetén, előbbi 11.000 forint, míg utóbbi 7.750 forint átlagos kosártértéket jelöl. Eddigi ismereteink alapján nyáron a teljes éves forgalmunk 20%-a valósul meg, de a szezonális termékekre – főleg a webáruházban – egyre nagyobb a kereslet, ezért idén még szélesebb kínálatot és nagyobb árukészletet biztosítunk a legmelegebb hónapokra

– mondta el Gyaraki Dávid, a REGIO JÁTÉK marketingvezetője.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!