Facebook hozzászólás
220

Fiatal családok

A márkáknak nem egyforma a szerepük minden termékkategóriákban. Azoknál a termékeknél, melyeket a vásárlók nagyon érdekesnek találnak, pl. autó, vagy a technológiai termékek, a márkának nagy szerepe van.

 

Második szint: Ezeket a márkákat az országok felében megemlítették és határozott tulajdonságokat társítanak hozzájuk.

 

Harmadik szint: Ezeket a márkákat már csak néhány országban említették, és a hozzájuk társított tulajdonságok





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!