Facebook hozzászólás
323

Gyakran lövöldözik nálunk a munkahelyi Ámor

Bár a felső vezetés másképp vélekedhet, a dolgozók mintegy 70%-át egyáltalán nem zavarja a kollégái közötti románc – derült ki a DreamJo.bs és az NRC Marketingkutató Zrt. közös felméréséből. 

Ámor rózsaszín rózsával, Kép: freegreatpicture
Ámor rózsaszín rózsával, Kép: freegreatpicture

Sokan tartanak attól, hogy a munkahelyi románc kellemetlenségekkel jár és feszültséget teremthet, a vége ezért nem lehet más, mint egy elbocsátó szép üzenet a főnöktől vagy a partnertől. Pedig természetes, hogy az emberek cégüknél is ismerkednek, hiszen idejük jelentős részét munkával töltik.

Egy friss kutatás rávilágít, hogy a kollégák 71%-át egyáltalán nem zavarják a céges románcok, sőt a dolgozók mindössze 5%-ának okoz frusztrációt kollégái ilyen kapcsolata.

– A munkahelyi románcok joggal töltik el félelemmel a munkaadókat: félthetik a produktivitást, a kapcsolat hatását az irodai morálra, azt, hogy mi fog történni, ha esetleg véget ér a kapcsolata.

NÉVJEGY
A DreamJo.bs egy munkahely-szerelem közvetítő startup, ahol boldog KKV munkahelyeket építenek. Egyedülálló módszertant dolgoztak ki, amely arra sarkalja a cégeket, hogy jobban megismerjék önmagukat, mint csapat, és fel tudják építeni saját munkáltatói márkájukat. Ezáltal minden vállalat megtalálja a kultúrájához és céljaihoz igazán odaillő munkatársakat.

Ezek a fenntartások érthetőek, de könnyen teremthetnek fölöslegesen fullasztó környezetet – mondta Németh Anna, a DreamJo.bs társalapítója, aki arra biztatja a munkáltatókat, hogy ők is örüljenek a kollégáik boldogságának, de vonjanak meg tiszta határokat azzal kapcsolatban, hogy mi elfogadható a munkahelyen.

A felmérést az NRC Marketingkutató Zrt. készítette a DreamJo.bs munkahely-szerelem közvetítő állásportál megbízásából a 18-59 éves lakosság körében. Az 1000 fős mintán végzett kutatás reprezentatív a magyar lakosságra nem, korcsoport, végzettség, lakóhelytípus és régió alapján. Az online kérdőíves felmérés többszörösen rétegzett, véletlen mintavétellel az NRC NetPanel, Magyarország legnagyobb kutatási panelje segítségével 2016. november – decemberében készült.

Ámor is hisz a XXI. században
2017-et írunk. Az interneten vásárolunk ruhát, az internetről rendelünk ételt, az interneten olvasunk cikkeket és könyveket, „idegeneket” követünk a közösségi médiában. Mégis vannak olyanok, akik szerint a társadalom megbélyegzi azokat az embereket, akik az interneten keresik a szerelmet. Az online társkeresés napjainkra sok millió dolláros üzletté vált. Akkor miért félünk attól, hogy büszkék legyünk a társkeresés ezen módjára?

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!