Facebook hozzászólás
140

Igazítsa szemüvegét egyéniségéhez !

A látászavar korunk egyik leggyakoribb problémája: a magyar lakosság közel fele hord állandóan vagy időszakosan szemüveget illetve kontaktlencsét. Hazánkban évente 2,8 millió szemüveglencsét értékesítenek. A piacvezető Hoya Lens Hungary 2007-es kutatásában a magyarok szemüveg-vásárlási szokásait mérte fel. Kiderült: aki teheti, szemüvegválasztásával is igyekszik kifejezni személyiségét.

A második – 14 százalékot képviselő – csoport „gyorsan és egyszerűen” szereti lerendezni a szemüveg megvásárlását, ők többnyire a fiatalabb korosztály képviselői.

A harmadik – 55 százalékot képviselő – csoport tagjai olyan „nagyigényű” vásárlók, akik az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek és általában egynél több szemüvegük van. Szerintük a szemüveg fontos része a megjelenésnek, egy olyan kiegészítő, ami azonnal szemünkre és egyéniségünkre irányítja a figyelmet. A szemüveg tehát valóban lehet a személyiségünk tükre is.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Hogyan növeljük kreatívan az intimitás élményét?

Az emberi kapcsolatokban a kölcsönös tisztelet, az érzelmi kötődés és az egymásra hangolódás alapvetően fontos…

Rehabilitáció és egészségmegőrzés Hévízen

A kor előrehaladtával jelentkező mozgásszervi problémák az életminőség jelentős romlását okozhatják, különösen, ha…
1 / 3 462

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!