Igazítsa szemüvegét egyéniségéhez !
A látászavar korunk egyik leggyakoribb problémája: a magyar lakosság közel fele hord állandóan vagy időszakosan szemüveget illetve kontaktlencsét. Hazánkban évente 2,8 millió szemüveglencsét értékesítenek. A piacvezető Hoya Lens Hungary 2007-es kutatásában a magyarok szemüveg-vásárlási szokásait mérte fel. Kiderült: aki teheti, szemüvegválasztásával is igyekszik kifejezni személyiségét.
A második – 14 százalékot képviselő – csoport „gyorsan és egyszerűen” szereti lerendezni a szemüveg megvásárlását, ők többnyire a fiatalabb korosztály képviselői.
A harmadik – 55 százalékot képviselő – csoport tagjai olyan „nagyigényű” vásárlók, akik az átlagosnál magasabb jövedelemmel rendelkeznek és általában egynél több szemüvegük van. Szerintük a szemüveg fontos része a megjelenésnek, egy olyan kiegészítő, ami azonnal szemünkre és egyéniségünkre irányítja a figyelmet. A szemüveg tehát valóban lehet a személyiségünk tükre is.
Hozzászólás zárolva.