Jó évet zárt a hüvelygyűrű
A tavalyi év integrált, HPV elleni védőoltást is népszerűsítő kampányának köszönhetően a teljes lakosság körében 7%-kal, a 2015-ben kiemelt célcsoportnak számító 15-19 éves korosztályban pedig 22%-kal nőtt a hüvelygyűrű ismertsége.
Kimagasló eredményeket produkált 2015-ben az MSD Pharma Hungary Kft. által forgalmazott hüvelygyűrű: a teljes lakosság körében 7%-kal, a 15-19 éves korosztályban pedig 22%-kal nőtt a termék ismertsége, és jelentősen bővült a piaci részesedése is. Az amerikai székhelyű vállalatot 2013 óta a FLOW PR segíti a vényköteles fogamzásgátló népszerűsítésében, az ügynökség integrált kampánnyal támogatja az értékesítést.
A hormonális fogamzásgátlók hazai piacát továbbra is a tablettás fogamzásgátlók uralják, de a legnépszerűbb módszerek listáján 2014 óta a hüvelygyűrű is szerepel. A FLOW PR 2013 szeptemberétől segíti az MSD Women’s Health divízió termékeinek kommunikációját, többek között a fogamzásgátló termékekét is. A megbízás kezdete óta nemcsak az öt vezető fogamzásgátló termék közé került a hüvelygyűrű, de a forintértékesítési rangsorban a 2012-es ötödik helyről a másodikra ugrott.
A tavalyi év integrált, HPV elleni védőoltást is népszerűsítő kampányának köszönhetően a teljes lakosság körében 7%-kal, a 2015-ben kiemelt célcsoportnak számító 15-19 éves korosztályban pedig 22%-kal nőtt a hüvelygyűrű ismertsége. A FLOW PR új megvilágításba helyezte a fogamzásgátlás témáját, és hagyományos sajtóesemények helyett alternatív nőgyógyászati fogadóórákkal keltette fel a média érdeklődését.
Hozzászólás zárolva.