Kampány a mellrák ellen az Estée Lauderrel
Az Estée Lauder vállalat idén 12. alkalommal rendezi meg a mellrák elleni küzdelem fontosságát hirdető kampányát. A vállalat a kampány keretében egy teljes hónapig kápráztatja majd el a világot figyelemfelkeltő programjaival. Továbbra is hirdeti, hogy a betegség korai felfedezése életeket menthet és táplálja a reményt, hogy a tudósok hamarosan megtalálják a betegség gyógymódját.
EVELYN H. LAUDER, az Estée Lauder vállalat rangidős Alelnöke és a The Brest Cancer Research Foundation nevű, mellrákkutatást támogató alapítvány alapítója és elnöke válaszolt kérdéseinkre.
Mi késztette arra, hogy gyűjtést kezdeményezzen és figyelemfelkeltő kampányt indítson a mellrák leküzdésére?
– Eredetileg egy videó film ihletett meg, melyet a „Look Good, Feel Better” („Ha jobban nézel ki, jobban is érzed magad”) elnevezésű szervezet készített, akik a rákkezelés alatt álló nők külsejét javítva, sminktanácsok és parókák segítségével gondoskodnak a betegek jobb közérzetéről. A saját kampányukkal nagy sikert arató AIDS aktivisták szintén megihlettek. Számos olyan embert ismerek és ismertem, akiknek életét ilyen-olyan módon befolyásolta a rák. Ma még mindig nagy szükség van megfelelő tájékoztatásra és arra, hogy anyagilag is támogassuk a mellrák felismerésére, gyógyítására és megelőzésére irányuló kutatásokat.
Hogyan indította el annak idején az Estée Lauder vállalat mellrákellenes kampányát?
– Az Estée Lauder vállalat mellrákellenes kampányának első kezdeményezése a rózsaszín szalag terjesztése volt, melyben Alexandra Penney, a Self magazin akkori szerkesztője volt a segítségemre. Máig több, mint 45 millió rózsaszín szalagot osztottunk szét üzleteinkben. A kampány jól példázza, hogy micsoda nem várt sikert hozhat egyetlen apró ötlet. Az Estée Lauder vállalat munkatársai továbbfejlesztették és azóta is folyamatosan csiszolgatják a kampányt, mely mára már több, mint 40 országra terjed ki és különböző eseményekkel bővült. A kampány sikere elsősorban munkatársaink energiájának és lelkesedésének köszönhetően vált igazán sikeressé.
Mit tart az Estée Lauder vállalat által indított mellrákellenes kampány legnagyobb sikerének?
– Nők és férfiak millióihoz juttattuk el üzenetünket, miszerint a betegség korai felismerése életet menthet. Az Estée Lauder vállalat az elmúlt 12 év során több, mint 45 millió rózsaszín szalagot és ugyanennyi információs szóróanyagot osztott szét üzleteiben az éves kampány idején, melyet mindig az Egyesült Államokban nemzeti mellrákellenes hónapnak kinevezett októberben tartunk. Öt éve minden évben megrendezett épület kivilágítási kampányunk, melynek keretében rózsaszín fénnyel világítjuk meg a kampányban résztvevő országok nevezetességeit, ismert látnivalóit, nagymértékben hozzájárult a kampány sikeréhez, a figyelem felkeltéséhez. Ezidáig több tucat ország többszáz nevezetessége pompázott rózsaszínben.
Hozzászólás zárolva.