Facebook hozzászólás
533

Lebuktak a pasik!

Magyarországon az online vásárlók száma meghaladja a 2,3 milliót – derül ki a GKI Digital felméréséből. A vásárlók 47 százaléka férfi, ami igen csak meglepő, hiszen a férfiakról mindenki tudja, hogy szükséges rosszként élik meg a vásárlást. De nem online.

Az online vásárlás térhódítása elmosta a határokat a női és a férfi vásárlási szokások között. Míg régebben a férfiak szükséges rosszként élték meg a hagyományos beszerzéseket, addig ma már az online vásárlási lehetőségeknek köszönhetően ők is örömmel vásárolnak. Sőt!

Ezt vesszük online...
Ezt vesszük online…

Top 5 online szektor

Tavaly mintegy 17 százalék volt a hazai e-kereskedelmi forgalom növekedése, ami még mindig jóval felette van a nyugat-európai átlagnak. A GKI Digital kutatásából kiderül: 300 milliárd forintot költöttünk el a tavalyi évben online vásárlásokra, ahol az élmezőnyben a műszaki cikkek és a szórakoztató elektronika szerepelnek. Ezeket leginkább a férfiak rendelik, akik a tavalyi évben majd 40 milliárd forintot tapsoltak el webshopos megrendelések alkalmával. Őket követi szorosan – 30 milliárdos költéssel – a játékra, kultúrára és lakásfelszerelésre kiadott pénz. A képzeletbeli dobogó harmadik fokán pedig a ruházat, a divat és sportruházat kategória áll.

Éjjel-nappal nyitva

Az internetes vásárlásban az is jó, hogy bármikor vásárolhatunk.

– A megrendelések többsége munkaidő kezdete körül kb. 11:00 óráig illetve a munkaidő vége felé 16:00 órától érkezik be, és a fokozott érdeklődés az kitarthat egészen éjfélig – mondta Gerhát-Molnár Irina, eshop-szakértő, a Brands.hu ügyvezető igazgatója, majd hozzátette: – És pont ez az online vásárlás egyik nagy előnye, hogy 0-24 órás „nyitva tartásról” beszélünk, így minden vásárló a számára legmegfelelőbb időpontban vásárolhat, legyen az akár hajnali kettőkor. –

...meg ezt is!
…meg ezt is!

Konzervatív hozzáállás

A webshopos megrendelések 53 százalékát hölgyek „követik el”, és az felettébb érdekes, hogy 35 százalékuk 50 év feletti. Az online vásárlók csupán 18 százalékát teszik ki a 30 év alattiak. A fizetési módot tekintve azonban még a konzervatív csoportot erősítjük. Még mindig nem bízunk eléggé az előre utalásos, online fizetési megoldásban, inkább az utánvétes, készpénzes módot kultiváljuk, azaz akkor szeretünk fizetni, ha a termék megérkezett hozzánk, holott a bakkártyás vásárlásnak is számos előnye van.

– Egyszerű, gyors, kényelmes és biztonságos. Előnye továbbá, hogy nem kell készpénzzel készülnünk, amikor érkezik a futár – mondta a szakértő, majd így folytatta: -A z online bankkártyás fizetés mellett szól az is – szemben az átutalással – hogy az esetek legnagyobb részében nincs külön banki díja (a kereskedői weboldalon azonban minden esetben tájékozódni kell a fizetési feltételekről). A webshopok is szorgalmazzák a bankkártya használatot: számos plusz előnyt, kedvezményt, akár ajándékot is kaphat a vásárló egy-egy bankkártyás tranzakciónál. –

2016 a kedves pasik és a humoros csajok éve
A társkeresőkön a legtöbben valóban komoly kapcsolatot, társat keresnek. A Csajok és Pasik friss felméréséből az is kiderült, hogy az ideális pár mindkét nem szerint elsősorban kedves és humoros kell legyen. A kutatás emellett arra is rámutatott, hogy tulajdonképpen nincs összefüggés aközött, hogy milyen külsejű sztár tetszik nekünk, és hogy milyen párt keresünk. Szívesen nézegetjük George Clooney-t és Scarlett Johanssont, de randizni a mackós pasikkal és a „szomszéd lányokkal” akarunk.

 



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!