Magyarországon az olasz világmárka, a Stefanel!
Immár nem feltétlenül kell Bécsbe, vagy Rómába utaznunk, ha Stefanel ruhákban szeretnénk járni – ezekkel a szavakkal nyitotta meg a vezető olasz divatlánc első magyarországi üzletét Demcsák Zsuzsa, az ismert tévés személyiség, volt modell.
A Westend üzletközpontban tartott távolról sem szokványos megnyitóra Budapestre érkezett a cég kereskedelmi igazgatója, Fernando Fornaciari is. A ruházati cikkeket és kiegészítőket forgalmazó olasz multinacionális vállalat tervei szerint a közeljövőben további három üzlet nyílik Magyarországon, többek között a pesti belvárosban és vidéken is.
A West Endben található első Stefanel üzletben már kapható a márka új őszi-téli kollekciója, amely a „szabadság” mottójával született. A Stefanel ezúttal sem tagadta meg önmagát: az új kollekcióban is visszaköszönnek az olasz divatház stílusjellemzőit, azaz a kiváló alapanyagok és az apró, ám kidolgozott részletek összhangja, valamint az a törekvés, hogy a ruhák és a kiegészítők a „total looknak” nevezett koncepció alapján kényelmesen elegánsak és lezserek, de mindig alkalomhoz illőek legyenek.
Az idei színek a földszínek egy kis pasztellel kiegészítve, és persze a fekete. Az őszi-téli kollekció négy „alstílusra” oszlik: a díszesen dekorált, hímzésekkel díszített, némi westernes-egyenruhás hangulatot árasztó cuccok a „uniform”, a színes, kevert mintájú, kötött kardigánokkal kiegészített holmik a „folk gypsy”, a strasszos, aszimmetrikus skótkockás párosítások a „tartan”, a színes, kicsit a lovaglóruhákat idéző, de nem túl feltűnő ruhák pedig a „british” stílusirányzatba tartoznak. Ne feledkezzünk meg a fehérneműkről sem, amelyek esetében az idén a meghatározó szín a fekete.
A felvezető után Demcsák Zsuzsa tolmácsolásával Fernando Fornaciari szólt az egybegyűltekhez, és megígérte, nem fordulhat elő, hogy más, vagy szűkebb választékú kollekciót kapunk itthon, mint Európa más országaiban. Szavaiból kiderül, hogy a felső-közép kategóriás Stefanel holmik árai némileg a Zara szintje fölé vannak „belőve”. Az olasz divatlánc kollekciói elsősorban 20 és 35 év közötti, divatra figyelő, dinamikus fiatalokat célozzák meg.
A Stefanel a megnyitó alkalmából egy rögtönzött címlapfotózásra is meghívta az újságírókat. Minden résztvevő saját maga választhatta ki az új bolt kollekciójából a neki tetsző darabokat. Az átöltözés után a helyszínen lévő profi sminkes és divatfotós, valamint egy képszerkesztő szoftver segítségével címlapfotókat varázsoltak a vállalkozó kedvűekből, amelyet személyes ajándékként haza is vihettek.
Hozzászólás zárolva.