Magyarországon az olasz világmárka, a Stefanel!
Immár nem feltétlenül kell Bécsbe, vagy Rómába utaznunk, ha Stefanel ruhákban szeretnénk járni – ezekkel a szavakkal nyitotta meg a vezető olasz divatlánc első magyarországi üzletét Demcsák Zsuzsa, az ismert tévés személyiség, volt modell.
A Westendben most megnyílt üzlet beindítására összesen több mint félmillió eurót (125 millió forintot) költöttek, és várhatóan hasonló nagyságrendű befektetést igényelnek a további egységek. A magyarországi boltok a Stefanel Spa. saját maga működteti. Az üzleteket a világon mindenütt egységes design alapján alakítják ki: ennek részei az Olaszországból hozatott bútorok is, amelyek közül nem egyet a szakmában jól ismert Antonio Citterto külön a Stefanelnek tervezett.
A Stefanel az új magyarországi üzlettel együtt immár a világ 35 országában van jelen, több mint 650 egységgel. Közép- és Kelet-Európában Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Lengyelországban, Oroszországban, Romániában, Szlovákiában és Szlovéniában képviselteti magát az olasz divatlánc. A Stefanel csoport tulajdonában van az Interfashion nevű cég is, amely többek között a Marthe’+Francois Girbaud, és a sportos S.P.Q.R. City nevű felsőkategóriás ruházati márkákat forgalmazza. A társaság 2000 tavaszán felvásárolta a müncheni központú Hallhubert, amelynek 60 üzlete van Németországban, és most tervezi újabb üzletek nyitását Ausztriában és Hollandiában.
A 3700 alkalmazottat foglalkoztató Stefanel csoport tavaly 48,2 millió eurós adózás előtti nyereséget ért el, 807 millió eurós forgalom mellett. – A társaság éves szinten 14,2 százalékkal növelte nyerségét, elsősorban új üzleteinek, illetve annak a ténynek köszönhetően, hogy a minőség tekintetében nem ismerünk kompromisszumot – jelentette ki a megnyitón Lucio Manfreda, a Stefanel magyarországi, lengyelországi és romániai egységeinek ügyvezető igazgatója.
Hozzászólás zárolva.