Marks & Spencer divatbemutatója
Immár a hagyományokhoz híven ismét a Gundel klasszikusan elegáns díszterme szolgált helyszínül a Marks & Spencer új kollekciójának bemutatásához október 25-én.
Jüttner Katalin Vezérigazgatónőtől megtudhattuk, hogy az elmúlt év során a márka a terjeszkedés és a piaci részesedés növelése mellett két elismerő díjjal is gazdagodott: belvárosi üzletük a Best of Budapest díjat nyerte el a maga kategóriájában, a márka pedig a Superbrands minősítést kapta.
Az idei őszi-téli kollekció hű maradt a klasszikus stílushoz és minőséghez, ugyanakkor a Per Una márka a legújabb divattrendeket tükröző, fiatalos, eredeti modellekkel szolgált.
Az alapdarabokként hordható, természetes anyagokból, puha szövetekből készült szoknyákat, kosztümkabátokat és nadrágokat a legújabb divatszínekben megálmodott – lila, jádezöld, bordó és narancsszín – különleges szabású felsőrészekkel kombinálták. A nőies szabásvonalak kedveznek a természet-adta, homokóra alaknak.
A legutolsó divatot követő folklór stílusú szoknyák és hozzájuk illő felsőrészek nemcsak csinos és egyedi, hanem kényelmes viseletet is jelentenek.
Sokunk örömére továbbra is divatosak a meleg földszínek, akárcsak az örök fekete, piros kiegészítőkkel megbolondítva. Utóbbiakból is gazdag a felhozatal: különleges táskák, sapkák, kesztyűk, sálak és kendők teszik még izgalmasabbá a kollekciót.
A 70-es évek stílusának kedvelői éppen úgy válogathatnak a kínálatból, mint a klasszikus angol divat hívei. Az elegáns alkalmi ruhák többnyire fekete színét a rafinált szabásvonalak, de mindenekelőtt az eltérő hatású anyagok merész kombinációi teszik ellenállhatatlanul különlegessé.
„Az aktuális kampány fotóján látható 4 szupermodell leghíresebbike, a 70-es évek legendás hírű sztárja, Twiggy Lawson, aki még ma is az alig hihető 51cm-es derékmérettel dicsekedhet”-avatott be a részletekbe, Lovas Bea Marketing Manager.
Fodor-Kassai Mónika
Hozzászólás zárolva.