Facebook hozzászólás
177

Milyenek a magyar nők?

A magyar nők mintegy 70 százaléka szerint a családról és a háztartásról való gondoskodás továbbra is a gyengébbiknek mondott nem feladata – derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet kutatásaiból. A többség szerint ez áldozatokkal is jár. A magyar nők jellemzően kevéssé mozdulnak ki a négy fal közül szabadidejükben is, táplálkozásukban tudatosak, a vásárlás pedig örömet szerez nekik – világítanak rá a GfK adatai.

Mérsékeltebb különbség mutatkozik a nemek között, de több nézőt még így is a nők köréből szegeznek a képernyő elé az úti beszámolók, riportok, a szórakoztató showműsorok valamint a nyereményjátékok, kvízműsorok. A hírek, az időjárásjelentés, és a kabarék kedveltségében ellenben alig van különbség a nemek között.

Az összeállítás a GfK Hungária Shopping Monitor, Étkezési szokások, Életstílus kutatás, Consumer Tracking adatai, a biolelmiszerek vásárlásával kapcsolatos szokásokról szóló tanulmány és a GfK Hungária-Szonda Ipsos Nemzeti MédiaAnalízis tanulmányának adatai alapján készült.

Forrás: NetAktív Kommunikációs Ügynökség





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!