Facebook hozzászólás
118

Mutasd a bankkártyád, megmondom ki vagy!

A MasterCard felmérése szerint a leginkább fogyasztók luxus juttatásokat szeretnének mindennapi vásárlásaik után; a kedvezményeket főként saját magukra fordítják családtagjaik vagy jótékonyság helyett

Miről árulkodik a hitelkártyád?

A vizsgálat eredménye azt mutatja, hogy az európai fogyasztók egyharmada szeretne olyan hitelkártyát, amely vásárlóerőt és presztízst sugároz (34 százalék). Ezt különösen az olaszok részesítik előnyben (55 százalék). Egyharmaduk szeretne jól ismert kiskereskedelmi márkához kapcsolt hitelkártyát, olyat, amelyik kifejezi személyes érdeklődési körüket (32 százalék). Ez az igény a lengyelek körében a legerősebb (39 százalék). A kártyabirtokosok egynegyede számára fontos a kártya feltűnő megjelenése (24 százalék). Ez iránt is a lengyelek érdeklődnek leginkább (37 százalék).

Egynegyedük szeretne saját maga által tervezett kártyát (26 százalék). Ez az igény az olaszok körében a legerősebb (34 százalék). A szupermarketek és a benzinkutak után a fogyasztók leginkább utazási (24 százalék) és divat (23 százalék) ágazatokban tartják leginkább kívánatosnak a kapcsolt márkájú hitelkártyákat. Utazással kapcsolatos kártyát leginkább az olaszok látnának szívesen (33 százalék), míg a németek leginkább a divatszektort (33 százalék), a franciák pedig a szupermarket kártyákat (53 százalék) és a benzinkút kártyákat (41 százalék) részesítik előnyben.

A 18 és 24 év közötti korosztály jóval hajlamosabb divattal kapcsolatos hitelkártyára szert tenni mint a 25 felettiek, a 35-44 év közöttiek pedig a szupermarket kártyákat részesítik előnyben, amely minden bizonnyal a gyermeknevelési szükségletekkel függ össze. Conrads szavaival: „A márkákkal való azonosulás manapság fontos szempont a fogyasztók körében, így nem meglepő, hogy azt szeretnék, ha a tárcáikban lévő kártya tükrözné személyes érdeklődési körüket és törekvésüket. A fogyasztók a leggyakrabban olyan kártyát használnak, amelyhez valamilyen módon érzelmileg kötődnek, legyen szó valamely luxusmárkához, vagy akár kedvenc futballcsapatukhoz kapcsolódó kártyáról, különösen akkor, ha az adott kártya által nyújtott kedvezmények hozzájárulnak a személyesen rájuk jellemző életstílus kialakításában és annak fenntartásában.”

Mit kell tudni a MasterCard Worldwide-ről?

A MasterCard Worldwide a globális kereskedelmi forgalom tágításában működik közre a pénzintézetek, az üzletek, a kártyatulajdonosok és a kiskereskedők közötti kritikus gazdasági kapcsolat megteremtésével. Franchise értékesítői, folyamatlebonyolítói és tanácsadói szerepében a MasterCard fizetési megoldások kifejlesztésével és értékesítésével évente már közel 14 milliárd fizetési műveletet bonyolít le és nyújt ennek alapján a szakmában élenjáró elemzési és tanácsadási szolgáltatásokat pénzintézeteknek és kereskedőknek. Márkacsaládja, a MasterCard(R), Maestro(R) és a Cirrus(R) révén MasterCard Worldwide a világ több mint 210 országában és területén szolgálja a fogyasztókat és a kiskereskedőket.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

1 / 630

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!