Facebook hozzászólás
147

Nemzetközi közlemény Haiti segítésére!

A Vöröskereszt, a Vörös Félhold Társaságok Nemzetközi Szövetsége (IFRC) és a Discovery Networks EMEA a mai napon bejelentették, hogy együttműködésükben elkészült egy közérdekű felhívás a Haiti földrengés áldozatainak megsegítésére.  

„Amikor a Haiti földrengésről, valamint az annak következményeiről szóló tragikus hírek megérkeztek, valamennyien megdöbbenve fogadtuk azokat, a következő pillanatban pedig már arra gondoltunk, sürgősen cselekednünk kell, hogy segítsünk az életben maradtakon” – számolt be a kezdeményezés megszületéséről Artur Bastings, a Discovery Networks EMEA ügyvezető igazgatója (EVP and Managing Director), aki hozzá tette:

“Szerencsés helyzetben vagyunk, mert nemzetközi médiavállalatként adottak számunkra mindazok az erőforrások és képességek, amelyek lehetővé teszik, hogy a világon szinte bárhova eljuttassuk az üzenetet. Amikor megszületett a döntés, hogy az EMEA-régióban közzétesszük a felhívást, csak akkor derült ki, hogy nincs rendelkezésre álló nemzetközi közlemény. Kreatív csapatunk azonnal fölajánlotta az idejét és szakértelmét, s így lehetővé vált, hogy az IFRC partnereként elkészíthessük a két felhívó spot-ot.”

“Különlegesen nagyra értékeljük a Discovery Networks támogatását és szakértelmét. Biztosak vagyunk benne, hogy közös erőfeszítéseink segítenek majd ráirányítani a figyelmet arra, Haiti-nek mekkora szüksége van most a segítségre.”- fűzte hozzá Pierre Kremer, az IFRC kommunikációs igazgatója.

A 15 másodperces közérdekű közlemény vizuális és szöveges tartalommal mutatja be a katasztrófát, majd az IFRC felhívását hallhatjuk az adományozáshoz szükséges elérhetőségek feltüntetésével.

A közérdekű közleményeit a Discovery Networks EMEA portfóliójába tartozó csatornáin, és a közösségi média oldalakon közvetítik majd. Arra kérjük azon média vállatokat, akik csatlakozni kívánnak a kezdeményezéshez, és ehhez szeretnék megkapni a spotot, lépjenek közvetlenül kapcsolatba a Discovery Networks-szel. A spot, amennyiben nem kerül módosításra, nemzetközi szinten és díjtalanul felhasználható.

* * *

A Discovery Communications
A Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) a világ legnagyobb nonfiction médiavállalata, mely 170 országban több mint 1,5 milliárd kumulatív előfizetővel van jelen. A Discovery világszinten több mint 100 csatornája segítségével nézői felfedezhetik az őket körülvevő világot és kielégíthetik kíváncsiságukat. A Discovery vezető csatornái a Discovery Channel, az Animal Planet, a Discovery Science és a Discovery HD. Emellett jelentős fogyasztási cikkeket, oktatással kapcsolatos termékeket és szolgáltatásokat, valamint a digitális média szolgáltatások változatos portfólióját (HowStuffWorks.com) kínálja. Európa, a Közel-Kelet és Afrika 105 országában 13 Discovery-márka 219 millió kumulatív előfizetőt ér el 24 különböző nyelven.



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

Minden, amit tudni érdemes a szemfenékvizsgálatról

A tévhitekkel ellentétben a szemészeti vizsgálat nem egyenlő az optikákban végzett éles látás vizsgálattal.…

Esküvői ajándék – Hogyan válasszuk ki a megfelelő nászajándékot?

Az esküvői ajándék kiválasztása komoly feladat lehet. Szeretné az ifjú párt valamivel megajándékozni, ami örömet…
1 / 3 461

STÍLUS

1 / 630

KUL-TOUR

1 / 158

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!