Álommeló! Utazni, nyaralni, pénzt keresni!
Az év utazója címre hirdet pályázatot a Magyar Turizmus Zrt.: a nyertes feladata 10 hét alatt beutazni Magyarországot, élményeit pedig videókban és blogbejegyzésekben megosztani az érdeklődőkkel. A pályázatra június 17-éig lehet jelentkezni!
A pályázat nyertese minden héten másik belföldi turisztikai régióba látogat el három tagú stáb kíséretében. Az általuk összeállított 8-10 perces anyagok hetente jelennek meg az Indavideón, de az utazó mindemellett blogbejegyzésekben is posztolja élményeit. A Magyar Turizmus (MT) Zrt. a digitális nemzedék igényeinek megfelelően, videoblogban ösztönzi belföldi utazásra az Y generáció tagjait is.
A 18. életévét betöltött nyertes természetesen fizetést is kap majd a munkájáért. A sportos, tettre kész munkatársnak „Magyarország legjobb állásában” olyan projektekkel kell megbirkóznia, mint videózás a föld felett, kalandparkteszt, wakeboardozás, tandemugrás, tihanyi tekerés, Balaton Sound, kétéltű kalandtúra, barlangban kúszás, bormustra és kenuzás
Az MT mérföldkőnek tekinti az Y generáció médiafogyasztási szokásaihoz igazodó új kommunikációs csatorna használatát. A ’80-as, ’90-es évek szülöttei jellemzően előnyben részesítik az online felületeket a tájékozódáskor és utazásaik szervezése során, a nekik szóló, intenzív audiovizuális ingert jelentő tartalmak hatékonyabbak a belföldi utazásra ösztönző üzenetek célba juttatásához – írja közleményében a szervezet.
A pályázatra június 17-éig lehet jelentkezni, a felhívás az Év utazójaoldalon érhető el. Az eredményhirdetés június 23-án lesz, a kalandos utazás pedig június 30-án indul.
Hozzászólás zárolva.