Facebook hozzászólás
172

Kelj fel, és szállj!

Meglepő és hízelgő ötletekkel állnak elő a légitársaságok, hogy kedvünk legyen velük utazni. Íme néhány példa a közelmúltból. Ezek bizony nekem is nagyon tetszettek! 

Kezdjük ezzel a rendkívül csinos téli pulóverrel. Na ez az igazi cukiságbomba! A holland légitársaság saját színeiben álmodta meg az ünnepi viseletet. a „Flying home for Christmas Jumper” elnevezésű ruhadarabból csak kevés készült, ám az uniszex. Lehet, hogy egyszer ez lesz a gyűjtők álma!

Karácsonyi pulcsik, Kép: KLM
Kép: KLM

Új dizájnú piperetáskát kapnak a francia légitársaság üzleti utasai a hosszú távú járatokon. Az arabeszk formák, a barokk hatás és az élénk színek teszik az új neszeszert különlegessé, amely sárga, zöld, piros és kék színben készült. Van benne hidratáló krém, ajak balzsam, fogkrém, éjjeli maszk és füldugó is.

Internet a felhők felett
Néhány évvel ezelőtt általános gyakorlat volt az utasszállító repülőgépeken kikapcsoltatni a mobiltelefonokat, elvágva az út közbeni kommunikáció lehetőségét. Ez azonban változóban van: már egyre több légijáraton fedélzeti wifi működik, amire az utasok is csatlakozhatnak.

A fenntartható fejlődést szem előtt tartva a fogkefe, a fésű és a cipőkanál kukoricakeményítőből készült. Újdonság, 2018-tól tollal, fertőtlenítő kendővel és fogpiszkálóval is bővült a csomag tartalma.

AF-neszeszer, Kép: Air France
Kép: Air France

És most jön különleges holland újítás: hangvezérlésű szolgáltatása segít becsomagolni az utazásra! A Google Home, BB (Blue Bot) egy olyan mesterséges intelligenciával rendelkező funkció, amely a kiválasztott célállomást, az utazás időtartamát és a helyi időjárást figyelembe véve látja el az utasokat személyre szabott tanácsokkal arról, hogy mi is kerüljön bőröndjükbe.

Hangvezérlésű csomagoló, Kép: KLM
Kép: KLM

A Holland Királyi Légitársaság szolgáltatása mesterséges intelligencián alapul, emellett a KLM rendszerével és külső technológiákkal kötötték össze. A rendszer tanulékony, és egyedi személyisége van: segítőkész, barátságos, professzionális. Minél többet használja az utas, annál okosabbá és személyesebbé válik. A Messenger applikáción keresztül segít a jegyfoglalásban is. A jövőben a BB tovább fejlődik, új szolgáltatásokat kínál majd új platformokon. Hölgyeim és Uraim, ez tényleg a XXI. század – a levegőben!



Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 454

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

1 / 258

ÉLET-MÓD

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!