Facebook hozzászólás
757

ÉS MI A HELYZET A TE PASIDDAL?

Férfiak és a kozmetikumok: nekik nem számít az ár

Nemrég egy felmérésnek köszönhetően kiderült, mi alapján vásárolunk mi nők kozmetikumokat, és mennyit költünk rájuk évente. Ugyanennek a kutatásnak köszönhetően azt is megtudhatjuk, hogy állnak a férfiak a kozmetikumokhoz.

Ma már nemcsak a nők fürdőszobájában, de a férfiak fiókjaiban is ott pihen 1-2 kozmetikum, hiába mindenkinek más-más véleménye van ezekről a termékekről. Ennek ellenére – főként a nagyvárosokban élők – a férfiak bőre sincs kevésbé kitéve a káros hatásoknak, ezért ha másért nem is, hát emiatt rákényszerülnek 1-2 hatásos termék beszerzésére. Gondolhatnánk ezt naivan, ám a Picodi felmérése rávilágít, ennél ma már többről van szó.

A férfiaknak is fontos. Fotó: Pixabay
A férfiaknak is fontos. Fotó: Pixabay

 

Miközben mi nők évente több mint 80 ezer forintot költünk kozmetikumokra, a férfiak költségvetése ennek kicsivel több mint a fele, 44 ezer forint. Ugyanakkor nemcsak kevesebbet, de kevesebb termékre is költenek, ami nyilvánvalóan összefüggésben van azzal, hogy számos, nők által használt termékre nincs szükségük. Nem festik a körmüket, nem sminkelnek, így gyakorlatilag csak a bőr- és hajápolásra alkalmas termékekre van szükségük.

Kevesebb kozmetikum is van a tulajdonukban, összesen 8 darab, amiből 6-ot rendszeresen használnak is. Érdekesség, hogy 66 százaléka saját magának vásárolja a kozmetikumait és 34 százalék azok aránya, aki bevallotta, hogy a partnere vagy az édesanyja által vásárolt termékeket használja.

 

A magyar férfiak, akár a nők is, szeretik a kozmetikumaikat akciósan vásárolni, 48 százalékuk kedvezményes áron igyekszik beszerezni a szükséges termékeket. Míg közel a másik a fele csak akkor vásárol, amikor elfogy (40 százalék), valljuk be ez egy teljesen logikus magatartás. És csak a férfiak egy kis hányada az, aki kedvtelésből vásárol kozmetikumokat, ez 12 százalék. A nőkkel ellentétben a férfiaknak nem az ár a legmeghatározóbb tényező, ami szerint kozmetikumokat választanak, hanem a márka 55 százalékuknak fő szempont a vásárlás során. Ezután az ár 52 százaléknak meghatározó, majd a saját személyes preferenciák 22 százalékuknál számítanak. A barátok és influenszerek véleménye által a nőkhöz hasonlóan csak nagyon kis mértékben hagyják magukat befolyásolni.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

ÉLET-MÓD

1 / 3 454

GASZTRO

PÉLDA-KÉP

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!