DÖBBENETES!
Influencer akar lenni a fiatalok 40%-a
Kik a legnépszerűbb közösségi média sztárok, a legemlékezetesebb márkák, miért kedveljük a véleményvezéreket, magyar vagy külföldit követünk inkább, és hányan voltak már szerelmesek influencerbe. A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y és Z generációs válaszadó körében.
A válaszadók majd 60%-a közepesen ismert (20.000-50.000 követő), kis rajongótáborral rendelkező (5.000-20.000 követő) vagy alig ismert (0-5.000 követő) influencereket is szívesen követ, azaz az ismert celebritások korántsem egyeduralkodóak.[/bs-text][/vc_column][/vc_row]
Fogamzásgátlás interneten?
Minden gyerek akkor születhessen meg, amikor arra apa és anya készen áll. Ezzel a céllal jött létre a World Contraception Day, azaz a Fogamzásgátlás Világnapja. A mozgalom tíz évvel ezelőtt született. Azóta segíti a fogamzásgátlással kapcsolatos tájékozódást, és a nem kívánt terhességek elkerülését. Az évfordulóra közzé tették legújabb kutatásuk eredményeit.
Nem mindig a legnagyobb rajongótárborral rendelkezők a legemlékezetesebbek
A spontán említett influencerek toplistája érdekes eredményeket hozott, és gyakran nem feltétlenül egyezik meg a legnagyobb követőbázissal bíró véleményvezérek listájával. Például a legtöbben, Viszkok Fruzsit említették, aki a feliratkozók száma szerint a 26. helyen szerepel a magyar youtuberek ranglistáján, Instagram követőinek száma szerint pedig a 17. helyen áll. A második legtöbbet említett magyar influencer Szabó Hédi, ismertebb nevén Hédinke, pedig csupán a 137. helyen szerepel a YouTube követők száma szerinti listán, míg Instagram rajongótábora a 100. legnagyobb. Bár YouTube feliratkozók mennyisége alapján egyértelműen tarol a több mint 1 millió követőjével Dancsó Péter, ő „csak” a harmadik legtöbbször említett influencer lett.
Hozzászólás zárolva.