Pazar színek a tavaszi megújulás jegyében
Bemutatjuk a VIKTORIAVARGA márka legújabb kollekcióját
Mesébe illő olasz táj, a Comói-tó gyönyörű, tükörsima vize, amelyben magasra nyúló csodás hegyvonulatok tükröződnek vissza – ez ihlette Varga Viktória In Bloom kollekcióját. Az élénk és pezsgő színek mind a megújulást, a frissességet képviselik és a beköszöntő tavasz előtt tisztelegnek.
Varga Viktória magyar tervező, a VIKTORIAVARGA magyar divatmárka alapítója tavaly nyáron szabadsága egy részét a Comói-tónál töltötte, és azonnal tudta, hogy a következő tavasz-nyári kollekciót az a mesébe illő táj fogja ihletni. Como katedrálisának vibráló türkiz kupolája, a színes virágokkal tarkított tóparti sétány, az ébredő természet tónusai és a napnyugta arany sugarainak harmóniája tükröződnek vissza az egyes darabokban. A katedrális nem csak kívülről pazar, de a belseje is gyönyörű. Ezek a gyönyörű formák és színek adják az anyagok és motívumok inspirációját. A márkára jellemző élénk és pezsgő színek – mint a pink, a piros, a narancs, a türkiz, a zöld – mind a megújulást, frissességet képviselik és a beköszöntő tavasz előtt tisztelegnek. Az In Bloom kollekcióban a dolce vita életérzést és a szabadságot – amire talán most még jobban vágyunk, mint valaha – a lendületes, friss, könnyen viselhető nyárias darabok reprezentálják.
Amit a márkáról tudni kell
- Kik hordják a VIKTORIAVARGA ruhákat?
Karakteres, nőies, erős nők. A tervező szereti kifejezni ruháival, hogyan tud egy nő erős lenni, miközben törékeny marad. Viktóriának van egy idealizált nőképe – ‘ő’ a múzsája, neki tervez. Becsukja a szemét és ott áll előtte. Léptei határozottak, magabiztosak, mégis légiesek. Bátor, álmodozó és méltóságteljes. Erős és törékeny. Elfogadta önmagát, független és tisztában van az értékeivel. Megjelenésével büszkén fejezi ki aktuális hangulatát és akár legmerészebb álmait is. Képes szeretni és szeretve lenni. A mosolyára mindig mosoly a válasz. Ez ő. Ez vagy te. A nő, aki számára a ruháit tervezi.
- Mi a tervező hitvallása az öltözködésről?
Viktória mindig önkifejezésként tekint az öltözködésre, úgy érzi, tükrözi belső világunkat az, hogy mit szeretünk viselni, miben érezzük komfortosan, magabiztosan és csinosan magunkat. Sosem szeret ráerőltetni senkire semmilyen ruhát, de abban nagy örömömét leli, ha tud segíteni az önazonos ruha kiválasztásában. Hisz abban, hogy egy szép darab képes megváltoztatni az ember hangulatát és jobban érzi magát a bőrében. Szeretné, hogy a nők, akik viselik a ruháit jól érezzék magukat és egyfajta önbizalmat is kapjanak.
- Mennyiben más ez a márka, mint a többi magyar ruhamárka?
Viktóriának mindig is ösztönösen jó érzéke volt ahhoz, hogy hogyan párosítsa a színeket. Ruháival szeretné arra inspirálni a nőket, hogy hordjanak színeket, hiszen egy jól eltalált árnyalat kiemeli a szépségüket és erősíti kisugárzásukat.
A második jellegzetessége a művészet erős jelenléte. Legerősebben a márkának a Signature darabjai képviselik ezt, amelyekben nagyon sok a kézzel készült részlet. Ezeket a technológiákat ők maguk kísérletezték ki, és igyekeznek átfordítani a mindennapi darabokba is. Vannak olyan jellemző technikák, amelyeket már abszolút a márka stílusjegyei, például a szalagok, az organza anyagmanipulációk, a pomponok. Ezeknek köszönhetően a művésziesség is erőteljesen kibontakozik.
- Ők is viselték már VIKTORIAVARGA darabjait jeles rendezvényeken
Leginkább a magas kultúrát képviselő, elegáns hazai művészek viselik a márka ruháit. Többek közt színésznők, írónők, énekesnők, televíziós műsorvezetők, de vannak orvosok és üzletasszonyok is, akik kedvelik a kreációit. Juhász Anna, Tompos Kátya, Epres Panni, Farkasházi Réka, Ördög Nóra, Lékai-Kiss Ramóna, Tenki Réka és Tenki Dalma viselték már a kollekciók darabjait koncertek, díjátadók, bemutatók, gálák és egyéb neves események alkalmával.
Viktória mottója, mely szerint: „Színekbe öltöztetjük az életet” maximálisan érezhető az új kollekciójában is.
Hozzászólás zárolva.