Facebook hozzászólás
801

Tóth Bori divattervező új márkája-képekkel

Olasz befektetőknek köszönhetően, egy 100 millió forintos beruházás keretében épül Tóth Bori divattervező új márkája. Ennek a beruházásnak a keretében kerül sor a TOTHBORI Business Look Pret a Porter kollekciójának nagybemutatójára a millenáris teátrumon.

Tóth Bori


Tóth Bori az iparművészeti egyetemen végzett textiltervező szakon. Évek óta a női divatnak a klasszikusan elegáns ágát képviseli. 2007-ben megkapta a Cosmopolitan közönségdíját a „Princess” nevű kollekciójáért, majd nagy sikert aratott a „Tressidus”nevet viselő estélyi ruha kollekciójával is. 2009-ben már olasz befektetők építik a saját nevével fémjelzett márkát. Az őszi/téli Business Look Prét á Porter kollekció nagybemutatója 2009. október 21-én volt a Millenáris Teátrumon.

Olasz befektetés a magyar divatiparba
Jelentős összeggel száll be a magyar divatiparba egy olasz tulajdonban lévő pénzügyi befektetői csoport, amely egy új divatmárkát kíván felépíteni és ehhez egy magyar divattervezőt, Tóth Borit nyerték meg. A beruházás első szakaszának az érteke meghaladja a 100 millió forintot.

Több mint egy éves piackutatás, elemzés és stratégiai tervezés előzte meg azt a kiválasztási folyamatot, amelynek eredményeként az olasz magánszemélyek által alapított befektetői társaság, az Ice Holding SpA. a divatipart, Magyarországot és Tóth Borit választotta. Az olasz cég fő profilja a nehézipar, de az elmúlt években erőteljes profilbővítésbe kezdtek, így ma már portfóliójukba tartozik az ingatlan, a nemzetközi kereskedelem és mostantól a divatipar is. Az Ice Holding SpA éves árbevétele eléri a 800 millió eurót. A magyarországi befektetés tervezése során az Alfa-Con Tanácsadó Iroda segítette az olasz cég munkáját.

Dr. Becser Balázs, az Alfa-Con Kft. ügyvezető igazgatója elmondta: „Körülbelül másfél évvel ezelőtt merült fel egy magyarországi beruházás ötlete. A pénzügyi befektetők olyan erős, piaci potenciállal rendelkező hosszú távon jól jövedelmező befektetési terültet kerestek, amely magában rejti a progresszív nemzetközi növekedés lehetőségét is, de semmiképp sem szerettek volna beszállni egy már ismert és működő vállalkozásba. Az Alfa-Con Kft. végezte a piackutatást és 2008-ban több üzletág lehetőségeit mérlegelve a honi divatipar fejlesztése mellett döntöttek.”

A tanácsadó elmondása szerint a rendkívül hosszú kiválasztási folyamat eredményeként az olaszok, a tehetséges magyar tervező, Tóth Bori mellett tették le a voksukat. A pénzügyi befektetés célja egy olyan, jellegzetesen magyar márka kialakítása, amely széles termékskálájával, piac- és vevőorientált attitűdjével, folyamatosan terjeszkedő üzletpolitikájával a hazai után, a nemzetközi piacon bolthálózat kiépítésével kíván megjelenni.
Dr. Becser Balázs szerint a beruházás lehetővé teszi a hazai divat jobb integrálását az ipari értékláncba. A fogyasztókra szabott termékszerkezet, a minőségi kereskedelmi gyakorlat és a jobb menedzselés hozzájárulnak a belső versenyképesség erősödéséhez.





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

A mechanikus férfi karórák titkai

A mechanikus órák világa varázslatos és izgalmas, különösen azok számára, akik értékelik a hagyományokat és a…

Női balerina cipők őszre – hogyan viseld őket, hogy mindig gyönyörű legyél?

Az őszi hónapok beköszöntével sokan a melegebb, zártabb lábbelik felé fordulnak, de a női balerina cipők továbbra…
1 / 631

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!