Facebook hozzászólás
801

Tóth Bori divattervező új márkája-képekkel

Olasz befektetőknek köszönhetően, egy 100 millió forintos beruházás keretében épül Tóth Bori divattervező új márkája. Ennek a beruházásnak a keretében kerül sor a TOTHBORI Business Look Pret a Porter kollekciójának nagybemutatójára a millenáris teátrumon.

A Bajcsy Zsilinszkytől az Oktogonig a luxus, a presztízs és a pazar életvitel atmoszférája uralja az Andrássy utat és környékét. Az elmúlt évben jócskán kiszélesedett a nemzetközi divatszakma hazai képviselete, olyan tervezők érkeztek és nyitottak üzletet, mint Roberto Cavalli, Gucci a klasszikus, letisztult formáiról és színeiről híres Burberry, vagy az exkluzív mobiltelefonokat kínáló Vertu. Így jelenleg tizenegy luxusmárka képviselteti magát az egykori Népköztársaság útján.

A modern negyedek, az újragondolt ipari területek és az épülő, város fölé magasodó irodaházak és nagyberuházások mellett, egy-egy városrész funkciója is meghatározó lehet akkor, ha meg akarjuk rajzolni Budapest sziluettjét. A luxus-negyedek kialakítása nem csak a városi övezetek vonzerejének növelésére, de a gazdasági növekedés generálására is alkalmas. A hazai fogyasztói réteg erősödése mellett ugyanis remélhetőleg külföldieket vonz majd a környékre a luxuscikk–turizmus is.

A nemzetközi élmezőnybe megérkeztek az első magyar tervezők is. Az Opera környéke reprezentatív képviselője a felső, felső-középkategóriás illetve prémium márkáknak. Itt nyílt üzlete nemrég Náray Tamásnak, és hamarosan ugyanitt várja a vásárlókat Tóth Bori exkluzív szalonja is.

Tóth Bori elmondta, abszolút elképzelhetőnek tartja, hogy a környék magas presztízse végett a hazai tervezőasztalokról lekerülő luxory termékek megálmodói, a nagy, nemzetközi brandekhez hasonlóan egymás után érkeznek majd a magyar Champs-Élysées-re. Így akár Európa egyetlen tervezői negyede a magyar fővárosban épülne.

„Fontos, hogy ne csak a nagy, nemzetközi brandek márkaképviseletei uralják a hazai piacot. Van néhány nagyon tehetséges magyar tervező akik prémium márkákkal jelennek meg a piacon. ezek a hazai termékek pedig tökéletesen beleillenek a nagy divatdiktátorok által megrajzolt képbe. Amikor luxustermékekről beszélünk, egy olyan elsődleges jelentéstartalommal bíró, státuszszimbólumok uralta világról beszélünk, ahol a terméket körülölelő világ éppoly fontos, mint maga a termék. Egy egyszerű példa: ritkán teszünk ezüstkanalat műanyagtálcára. A környék önmagában nem garancia, de hitelesen képviselheti a tervező által meghatározott minőség minden körülmények között biztosítását.”





Facebook hozzászólás
További cikkek

Hozzászólás zárolva.

GASZTRO

STÍLUS

A mechanikus férfi karórák titkai

A mechanikus órák világa varázslatos és izgalmas, különösen azok számára, akik értékelik a hagyományokat és a…

Női balerina cipők őszre – hogyan viseld őket, hogy mindig gyönyörű legyél?

Az őszi hónapok beköszöntével sokan a melegebb, zártabb lábbelik felé fordulnak, de a női balerina cipők továbbra…
1 / 631

PÉLDA-KÉP

1 / 258

STÍLUS

Kedves Olvasónk!
Ha érdekli ez a téma, és szeretne heti hírlevelet kapni a témában, vagy értesítést a megjelent új cikkekről, kérjük, adja meg nevét és e-mail címét!