A londoni taxisoknak már bevált!
Az energiafüggőség, a természeti katasztrófák, az egészségkárosítás, a globális felmelegedés csökkentését jelenti a Green Plus.
A 2006-2007-ben végzett GKM Közlekedéstudományi Intézetében mért legjobb értékek CO több mint 74%-os, NOx 55%-os, HC 46%-os, a rákkeltő részecske 25%-os, gyorsítási idő 20%-os, CO2 és az üzemanyag-fogyasztás mintegy 10%-os csökkenése jól illeszkedik a független nemzetközi laborok, energiaszolgáltatók és hazai felhasználók Green Plus méréseibe.
2000-ben az ENSZ Fejlesztési Program (UNDP) 4 intézet által kontrolált tesztjei során 90%-os füst, 50%-os olaj és 30%-os üzemanyag-fogyasztás csökkenést mértek idős buszokon. Az E-On kétéves szén tesztjei során magasabb energiaelőállítás mellett az NOx nem nőtt, illetve csökkent, az építőipar számára fontos hamuban található el nem égett széntartalom is lecsökkent
A Green Plus segítségével a bezárástól menekült meg a korábban környezetterhelési határérték feletti ciprusi olajtüzelésű téglagyár (Lefkosia), sőt a téglák szebbek lettek, hamarabb készültek el kevesebb üzemanyag felhasználásával, a kéndioxid kibocsátás 0 ppm lett, tisztult a kamrafal.
A londoni taxisok 40%-a Green Plus katalizátoros üzemanyaggal jár. 2005-ben a világ legjobb emissziócsökkentő hatékonyságjavítói közül minden elvárt érték túlteljesítőiként szerepelt és törvényben elrendelve kötelezővé tették Texas 110 megyéjében. 2006-ban Guzman (120 000 lakos), majd 2007-ben 4 mexikói
megapolis (4 millió feletti lakosság) csatlakozott Green Plus bevezetéssel a Zéró Emisszió Programhoz.
A Green Plus nanotechnológiás környezetbarát folyékony égéskatalizátor segítségével a ravazdi tsz magszárítója tisztább égőfejekkel, megszűnt füstöléssel gazdaságosabban üzemel, a Mahart Passnave Rt 15%-os, Rynart Transport Hungary 11%-os üzemanyag-fogyasztás csökkenést kimutató Green Plus tesztjei az energiatakarékosság hatékony lehetőségére hívják fel a figyelmet.
Forrás: OTS-Hírvonal
Hozzászólás zárolva.