Összetétel és alapanyag
Függetlenül attól, hogy kozmetikai vagy háztartási termékről van szó, nagyon fontosak az összetevők. Egy új termék elkészítésekor mindenképp kellenek olyan összetevők, amelyek húzónevek. Amiket ismernek, amik már beváltak. Természetesen összeállíthat egy kiváló terméket ezek nélkül is, de azzal nem könnyít a dolgán. Sokkal egyszerűbb dolga lesz az értékesítés során, ha legalább egy ismert, már bevált összetevő szerepel a termék címkéjén.
Természetesen az sem mindegy, hogy honnan szerzi be az alapanyagokat. Olyan beszállítót keressen, akinek van már tapasztalata az Ön által kért összetevők beszerzésében vagy előállításában. Nagyon fontos, hogy folyamatos legyen az utánpótlás. Legyenek meg a kapcsolataik, akár több helyről is be tudják szerezni a minőségben kifogástalan alapanyagot. Ez fogja biztosítani azt, hogy a jövőben nem lesz gond, ha beindul az értékesítés, és nagyobb mennyiségre lesz szüksége.
A megfelelő tárolószett fontossága
Amikor egy terméket mindennapi használatra szánunk, akkor nagyon fontos, hogy tudjuk, hogyan használják majd a vevőink. És épp ez az az információ, ami alapján Önnek ki kell választania a megfelelő tárolót, dobozt, flakont, bárhogy is hívjuk. Ha tudja, hogy fújni, kenni, adagolni szokták az adott terméktípust, máris megvan, hogy mire lesz szüksége.
Fontos az is, hogy megfelelően illeszkedjen a tároló minden része. Ezeket ugyanis be lehet szerezni egyesével. A flakont, adagolófejet, a kupakot, stb. De ezeket érdemes tárolószett formájában beszerezni az Allinpackaging.hu-tól, hogy biztos minden illeszkedjen egymáshoz. Megfelelő méretű legyen a flakonhoz az adagolófej, a pumpa vagy épp az adagoló szárhossza. Ha ezeket szettben szerzi be, garantáltan nem fog mellé, biztos jók lesznek a méretek, minden rész passzol egymáshoz.
Ne feledkezzen meg az egyedi designról sem!
Ha már megvannak az összetevők és a tárolók is, nem szabad megfeledkeznie a kiváló designról sem. Ahhoz, hogy könnyebb legyen eladni a termékét, két dologra nagyon kell figyelnie. Egyrészt legyen csalogató, szép a design. Másrészt legyen egyedi. De ha brandet épít, akkor azonos branden belül azonos designnal dolgozzon.
Azért kell egy olyan design, mely szép és a szemet vonzza, mert sok esetben ez alapján fognak dönteni a vásárlók. Bármennyire is észszerűtlen döntésnek tűnik, jobban megbízunk a számunkra szebb csomagolású termékekben. Ezért fontos a termék címkéjének kinézete.