Az akció sikere három tényezőre vezethető vissza.
Egyrészt a tavaszi kezdeményezéshez kétszer több üzlet csatlakozott; másfelől nem csak otthon, vagy a munkahelyeken, hanem az akcióban részt vevő bevásárlóközpontokban kialakított standoknál is ki lehetett nyomtatni az online kuponokat.
Harmadrészt pedig találkozott a szándék a kereslettel: a kereskedők több vevőt szerettek volna, a vásárlók pedig olcsóbban akartak hozzájutni a termékekhez, és ez sikerült - mondja Besenyei Kálmán, a napiakciok.hu képviselője.
Az egyhetes kampányt egyébként az Árkád meghosszabbította, és ott március végéig fel lehet használni az internetről kinyomtatott kuponokat. A legnagyobb sikernek a sportcikkek, ruhák, cipők, szépségápolási cikkek és a gyorséttermek kuponjai örvendtek.
Forrás. Kék-Ezüst Kommunikáció