A KézenFogva Alapítvány rengeteg energiát fektet abba, hogy nagyszabású közvélemény-formáló kampányainak gyakorlati, kézzelfogható, a hétköznapokban is érezhető hatása legyen. Ezek a kampányok arra hivatottak, hogy a társadalmat elfogadóbbá tegyék a fogyatékos emberek irányába, hogy integrációjukat elősegítsék, és lehetőséget kaphassanak az emberhez méltó életre. Célja, hogy a munkaerőpiacon esélyt kapjanak, elkerülhessék a szégyenkezést, állapotukhoz mérten minél önállóbb életet élhessenek. A világ színes kampány is ezért született, és ezért állt mellé annyi ismert ember (Tilla, Alma Együttes, Vágó István, Győri Audi ETO Női Kézilabda Csapat, Böjte Csaba, Kollár Klemencz Laci, Soma, Rofusz Ferenc, Csonka András…). Első lépésben az ismert emberek gondolkoztak el azon, hogy gondolkoztathatnák el az embereket az esélyegyenlőségről és az elfogadásról. Számtalan gondolat született a cél érdekében, és így léphettük meg a következő lépést: az emberek elgondolkoztak ezeknek a gondolatoknak köszönhetően. Most rajtunk áll, hogy teszünk-e egy következő lépést: az elméletet vigyük át a gyakorlatba, és éljük a lehetőséggel, hogy tényleg segíthetünk.
Színészek, zenészek, írók, képzőművészek, médiaszemélyiségek gondolatai kerültek egy-egy fogyatékos gyerekek által dekorált pólóra. Mindenki a saját gondolatával ellátott pólót dedikálta, és ezek a pólók most árverezésre kerülnek, melynek bevételét a KézeFogva Alapítvány a fogyatékos gyermekeket nevelő családok megsegítésére szánja. Az online árverezés október 16-tól 26-ig tart a www.kezenfogva.hu oldalon.