Az esemény online közvetítése révén a bam.hu honlapon a kampány vidéki résztvevői is élőben követhetik a programokat.
A színpadon 18 órától TopSawyer biztosítja az utcabáli hangulatot. Miközben a téren felállított Bringakonyhában egész este kerékpárokat lehet szerelni, és különleges veterán kerékpár kiállítás is várja az érdeklődőket.
Az ajándékátadó ünnepség 19.30-kor kezdődik a Bam! kampány nagyköveteinek közreműködésével, akik közösen újra eléneklik a Hajós András által szerzett Bam! indulót.
Este 8 órától a Sugarloaf szórakoztatja a közönséget. Az Aranyzsiráf díjas zenekar nemcsak "minden idők legjobb magyar dalai" közé beválasztott számaiból játszik, hanem új szerzeményeit is bemutatja a közönségnek. Az utcabál egészen 10 óráig tart.
Lezárult a tavaszi Bam! kampány, kirajzottak a kerékpárosok
-10 200 munkába bringázó, 132 ezer tekerés, 1.8 millió megtett kilométer a tavaszi Bringázz a munkába! kampány mérlege-
A Bringázz a munkába! kampány idén tavasszal immár 8. alkalommal mutatta meg, hogy a kerékpározás valós és egyre több közlekedő által választott alternatívája a közlekedésnek. A kampány évről évre növekvő számú résztvevője is jelzi, hogy megtörtént az áttörés, mára a kerékpárral közlekedők a közlekedés egyenrangú résztvevői lettek. Az 5 hetes, április 4-től május 8-ig tartó kampány alatt több mint 10 ezer munkába kerékpározó 1.8 millió kilométert tekert, ami 4.5 Föld- Hold távolságnak felel meg. A leggyorsabb, legolcsóbb és leginkább környezetbarát közlekedést választók összesen 338 tonna Co2 kibocsátásától kímélték meg a légkört és több mint 38 millió forintnyi benzinpénzt spóroltak meg.
A Bringázz a munkába! kampány 2007-es indulása óta több mint 80 ezer munkába járót vett rá sikerrel, hogy megszokott közlekedési eszközét legalább néhány hétre kerékpárra cserélje. A kampány mára elérte célját, a kerékpár népszerű közlekedési eszközzé vált országszerte. A fenntartható és környezetbarát közlekedés fontosságát a kampány mellé álló cégek és intézmények növekvő száma is jelzi. A kampányban összesen 556 cég és közintézmény indult saját csapattal. A dolgozók az 5 hetes kampányidőszakban 1624 alkalommal öltönyben és 2960-szor szoknyában tekertek munkahelyükre, míg gyerekkel 3 286 esetben kerékpároztak.
A cégek és intézmények összesített eredményei alapján a kerékpárral közlekedők aránya a legalább 250 főt foglalkoztató vállalatok között a Guardian Orosházánál (27%) volt a legmagasabb. Az 50-249 fős dolgozói létszámú vállalatok esetében az Avex Kft. (47%), a 10-49 főt foglalkoztatók körében a Nagyszénási Gondozási Központ (98%), és végül a 10 főnél kevesebb dolgozóval működő cégek közül a Geronimo 2000 Kft. dolgozói voltak a leginkább aktívak, azaz náluk volt az összes dolgozóhoz viszonyítva a legnagyobb a kerékpárral közlekedők aránya. A főiskolák és egyetemek versenyét a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskola hallgatói nyerték, míg a múzeumok versenyében a Néprajzi Múzeum dolgozói tekertek a legtöbbet.
forrás: http://www.bringazzmunkaba.hu/