A Nestlé tulajdonában álló, svájci székhelyű cég a világ több mint 35 országában van jelen.
Néhány hetes teszt-üzemmód után a Nespresso első hazai üzlete ma nyílt meg hivatalosan az Andrássy út patinás részén. Gerhard Berssenbrügge, a Nestlé Nespresso SA ügyvezető igazgatója mutatta be a sajtó képviselőinek a cég Magyarországon egyedülálló, új kávézási kultúra alapjait megteremtő szolgáltatásait.
"Magyarországon mindig is komoly hagyományai voltak a kávézásnak, és úgy gondolom, az igényes magyar közönség megérdemli, hogy a legjobb minőségű kávét fogyassza. Eddig egyetlen esetben sem kellett csalódnunk a külföldi üzleteink forgalmában, és a magyar vásárlók prémium termékek iránti növekvő érdeklődésének köszönhetően ezen a piacon is sikertörténetre számítunk." - mondta Gerhard Berssenbrügge.
A Nespresso fejlett műszaki technológiával, kiváló minőségű őrölt kávéval és egyedülálló klubrendszerrel elsősorban a különleges igényű vevőket kívánja megszólítani. A forradalmian új technológia lényegét és a hazánkban forgalmazott termékportfoliót Roberto Eggs, a Nestlé Nespresso SA nemzetközi kereskedelmi igazgatója mutatta be az érdeklődőknek.
"A Nespresso gondosan ügyel arra, hogy a világ teljes kávébab-termeléséből csak a legjobb minőségű 1-2 százalékból készítse kávéit. Ugyanakkor még ez sem elegendő az eszpresszó tökéletességéhez. A kitűnő alapanyag mellé a víz és a túlnyomásos levegő precíz keveredésén alapuló csúcstechnológia is szükséges, ami lehetővé teszi az aromák tökéletes kivonását a kávékészítés során."
A Nespresso koncepciójának három alappillére a speciális kávégép, a több változatban kapható kávékapszulák, valamint az exkluzív Nespresso Club.
A készülékek mindegyikében a kávéházak gépeihez hasonló nagynyomású pumpa és a termoblokk garantálja a kávé testességét és a megfelelő hőmérsékletet, mely az
íz és a krémképződés meghatározó eleme. A Nespresso készülékek, melyek a legnevesebb gyártók műhelyeiben készülnek időtálló formával rendelkeznek, és az elmúlt évtizedben szerte a világon számos formatervezési díjat nyertek el. A Nespresso minden évben a nemzetközi formatervezési trendeket megelőzve újabb és újabb modelleket dob piacra, így a cég mára afféle divatdiktátorrá vált a nemzetközi kávépiacon.
A Nespresso kávéfajtákat egyedülálló, légmentesen zárt alumínium kapszulákba csomagolják, amelyek megvédik a frissen őrölt kávét a levegőtől, fénytől és nedvességtől, meggátolják az oxidációt, és a legillékonyabb aromákat is megőrzik. A kapszulák kiváló minőségben, változatos keverésben és sűrűségben kerülnek forgalomba, amelyből 12 változat egész évben kapható, két ritka változat pedig szezonális termék.
A Nepresso rendszer harmadik alapköve a Nespresso Club, mely személyre szabott szaktanácsadással, szervizszolgáltatással teremt közvetlen kapcsolatot a vásárlókkal. Minden Nespresso készülék vásárlója automatikusan az egyre bővülő, nemzetközi szinten jelenleg 2,2 millió aktív taggal rendelkező Nespresso Club tagjává válik.